Autor Wątek: Pobór prądu w PN rover  (Przeczytany 1550 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pobór prądu w PN rover
« dnia: Październik 30, 2017, 09:41:30 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
Cześć

Mam lewy pobór prądu w poldku. Nie mierzyłem jeszcze amperomierzem, wiem że na 100% jest. dobry sprawny akumulator po dniu stania ma 11,8. po odpięciu klem, również po dniu stania ma 12,4.

Czy jest jakieś miejsce w niedłubanej, oryginalnej instalacji gdzie można by się spodziewać takiej niespodzianki?

Jeśli nie, czy niesprawny bendiks (działa pół na pół, będę wymieniał jak się dowiem jaki kupić) może powodować pobór prądu? Nie mam możliwości sprawdzić czy się grzeje.

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 30, 2017, 10:18:15 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Nikt tego nie wywróży, podłączyć amperomierz i wyciągać bezpieczniki po kolei, a bendiks to działa tylko po przekrecniu stacyjki.

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 30, 2017, 11:10:25 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
nie chce wróżb tylko pytam o fabryczne dolegliwości elektryczne poldorovera

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 30, 2017, 12:11:14 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie ma. Amperomierz i mierz, gdzie Ci ucieka.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 30, 2017, 13:54:28 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Radio to pierwszy i główny podejrzany. Drugi to alarm. Seryjny pn rover może conajwyrzej doić aku przez alternator...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 06, 2017, 09:30:02 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
zlokalizowalem pobor pradu, winny jest obwod zabezpieczony bezpiecznikiem jasnozielonym (30A).Numer bezpiecznika 11. Trzeci rzad od gory, drugi bezpiecznik od prawej. Wklejam zdjecie jak wyglada skrzynka bezpiecznikow u mnie a jak w instrukcji (dodatkowej)

Dziwna sprawa, wg instrukcji to miejsce jest puste.Stawiam na przekazniki wtrysku, w instrukcji sa zabezpieczone 30A, u mnie po wyjeciu felernego bezpiecznika gasnie kontrolka od lpg i nie uruchomie samochodu.  W miejscu ktore jest w instrukcji z pewnoscia nie ma przekaznikow wtrysku. Czy macie jakies pomysly od czego zaczac w tej sytuacji? Czy to normalne ze instalacja nie pokrywa mi sie z instrukcja? Reszta sie raczej zgadza

https://www.fotosik.pl/zdjecie/fc4bda82b558a436

https://www.fotosik.pl/zdjecie/49f21586caff8b63

Jezeli to faktycznie te przekazniki to gdzie szukac przyczyny? Wczesniej juz podmienialem kompa i przekazniki pod nim
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2017, 09:39:23 am wysłana przez Ciastek »

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 06, 2017, 10:15:48 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Coś masz namotane przez domorosłych śpeców. Najlepiej by było jakbyś zrzucił deskę i poszukał gdzie idzie przewód spod tego bezpiecznika.

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 06, 2017, 10:19:44 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
niema opcji zrzucac deske. Niewyglada nic na rzezbe w elektryce. Intresuje mnie czy to sie u kogos powtorzylo (ulozenie w skrzynce, nie sam pobor) watpie aby ktos przekladal kable i konektory, bo i po co? Poki co problem dotyczy poboru pradu przez obwod zabezpieczony bezpiecznikiem nr 11 (przekazniki wtrysku). Co dokladnie jest zabezpieczone tym obwodem el.?
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2017, 10:21:47 am wysłana przez Ciastek »

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 06, 2017, 10:30:40 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Ale przekaźniki wtrysku to jest ten pierwszy od lewej u samego dołu. To, że ktoś tam włożył bezpiecznik 30A to o niczym nie świadczy. U mnie w atu ktoś, kiedyś do postojówek założył (nie)bezpiecznik 25A... Czy to oznaczało, że tam ma być taki bezpiecznik, no nie. Taki był założony, bo taki najprawdopodobniej był pod ręką.
Zlokalizuj drugie końce tych przewodów i będzie wiadomo o co chodzi.
A takie konektory jak do bezpieczników były/są dostępne od ręki w większości sklepów z branży moto, więc ktoś po prostu mógł wykorzystać wolne miejsce w skrzynce i podpiąć się tam z czymś innym.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2017, 10:32:40 am wysłana przez Gomulsky »

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 06, 2017, 10:38:48 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
ten pierwszy z lewej gdzie powinien byc wlasnie 30A...to wlasciwie nie wiem co tam jest. Siedzi 10A i pewne jest ze to nie przekaznik wtrysku. Po wyjeciu silnik pracuje zarowno na LPG jak i PB.Przeciwnie to moich 30A (numer 11), po wyjeciu ktorego samochod nie pracuje ani na lpg ani na PB co jednoznacznie sugeruje wtrysk. Nie chce niepotrzebnie bebeszyc elektryki, bardzo chetnie sie dowiem co zabezpiecza ten obwod oryginalnie.

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 06, 2017, 11:09:18 am »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
A jak robiłeś swapa, to przekładałeś wiązkę wnętrza, czy przerabiałeś tą co miałeś?
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 06, 2017, 11:20:20 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Wychodzi na to, że to 10A to grzanie rzopy.
Być może, że jakiś przekaźnik w "czarnej skrzynce" pod kompem jest stale włączony. Nie wiem na ile to możliwe, ale pewnie jest taka opcja, że podczas montażu LPG zrobiłeś jakaś pętle i komputer myśli, że cały czas ma włączony zapłon.

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 06, 2017, 11:38:33 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
aha i co istotne, pobor pradu byl przed lpg, od nowosci u mnie. Teraz najlepsze: wiazka oryginalna bo robiac to w ten sposob chcialem uniknac jaj z elektryka :)

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 06, 2017, 11:47:10 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
A jak odepniesz przekaźniki to pobór prądu zanika?

Odp: Pobór prądu w PN rover
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 06, 2017, 12:04:32 pm »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
przekazniki tylko podmienialem na inne sprawne i problem pozostal. Dla pewnosci dzisiaj w nocy odepne calkowicie.