Autor Wątek: Miernik samochodowy  (Przeczytany 1554 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Miernik samochodowy
« dnia: Grudzień 12, 2017, 21:08:16 pm »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1304
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
Chcę kupić miernik samochodowy i trochę podszkolić się z elektryki samochodowej bo jestem z tego trochę zielony. Przeglądając allegro trafiłem na coś takiego: http://allegro.pl/miernik-multimetr-ut109-ut-109-samochodowy-uni-t-i6766137238.html Zgodnie z tym co jest napisane dzięki temu urządzeniu możemy zmierzyć prędkość obrotową a także kąt wyprzedzenia zapłonu. Myślicie że to urządzenie serio może zastąpić obrotomierz i lampę stroboskopową? Funkcja obrotomierza byłaby przydatna w samochodach które nie mają obrotomierza, żeby sprawdzić np przy jakich obrotach występują dziwne stuki silnika.

Odp: Miernik samochodowy
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 12, 2017, 23:01:10 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie bardzo widze jak to mialoby mierzyc kat wyprzedzenia zaplonu, bo predkosc obrotowa mierzy chyba na przewodach zaplonowych,
drogo, bo za ta kase mozna miec kilka urzadzen np. porzadny mierniek do 100pln z pomiarem czestotliwosci i oddzielny tachometr do 100pln, ktorym zmierzymy predkosc obrotowa dowolnego ciala poruszajacego sie takim ruchem,

ale w sumie nie mialem tego wynalazku w rekach, wiec moze i bym sie milo zaskoczyl
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Miernik samochodowy
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 12, 2017, 23:42:45 pm »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1304
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
Znalazłem w necie instrukcję od tego urządzenia. Może dzięki temu ktoś z większym doświadczeniem w elektryce samochodowej ode mnie oceni czy jest to warte tych pieniędzy.

Odp: Miernik samochodowy