Autor Wątek: Turbo czy VVC? Rover 1.8 16V  (Przeczytany 1423 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Turbo czy VVC? Rover 1.8 16V
« dnia: Styczeń 01, 2018, 20:59:49 pm »

Offline Michał_22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 555
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.8 VVC 98r
Witam. Z racji tego, że Poloneza chyba nie sprzedam, chciałbym zainwestować w silnik VVC,  lub dołożyć do tego co jest turbo. Co jest bardziej opłacalne? Gdzie mniejsze koszty wyjdą? Pozdrawiam.

Odp: Turbo czy VVC? Rover 1.8 16V
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 01, 2018, 21:40:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
do tego to bardziej kompresor, bo  szkoda babrac sie z turbosprezarka, zeby  ladowala 0.3bara - nie wiem jak ten silnik znioslby odprezanie, chyba lepiej caly slupek  1.8T kupic, a wiec rownie dobrze mozesz kupic 1.8wc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Turbo czy VVC? Rover 1.8 16V
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 02, 2018, 07:12:58 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2865
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Do turbo lepiej odprezyc. Najlepiej korbami. Jeśli masz juz 1.8 to przerzucisz tylko korby z tłokami a cala reszta jest taka sama. Pompujesz 1 bar lub dla bezpieczeństwa 0.8. Musisz tylko wzmocnić sprzęgło. I działa. Koszta większe niż zakup VVC. Ps. Jakby co mam VVC gotowca do PNa na sprzedaż. Jak cos to PW
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Turbo czy VVC? Rover 1.8 16V
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 04, 2018, 13:45:14 pm »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
Szukam wolnossącego 1.8 jbc

Odp: Turbo czy VVC? Rover 1.8 16V
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 05, 2018, 04:56:36 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Dla mnie lepsze jest VVC. Zwłaszcza jak ma zostać seryjna skrzynia poldkowa. Rover serii K16 z racji budowy nie nadaje się pod turbo... Lepiej już zainteresować się seria T w postaci 2.0 turbo gdzie całość jest już na dzień dobry w okolicach 200KM a flansze i sprzęgło  łatwiej zrobić pod konkretne moce
« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2018, 05:05:04 am wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Turbo czy VVC? Rover 1.8 16V
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 05, 2018, 07:40:52 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2865
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
K-seria nie nadaje się pod turbo bo? Mokre tuleje tak?
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)