Mam też Tomasetto AT 07 zintegrowany z filtrem , LPG II Gen. i powiem od kiedy sam sobie serwisuje a nie pseudo gazownicy z warsztatu ,to praktycznie mam zero problemów ,bo czasami zdarz się, że muszę podregulować ,na swoim laptopie instalkę Autronic AL 700 gdy np.sonda lambda mi padnie i po zainstalowaniu nowej trzeba to zrobić
,odnośnie samego reduktora to nie mam negatywnych uwaga odnośnie pracy ,zresztą posiadam ich dwa i jeden zawsze stanowi rezerwę w razie czego jak by za szybko "zdechł " ten pierwszy ,zawsze jest gotowy do pracy ,zregenerowany z nowymi membranami ,właśnie tydzień temu zmieniałem reduktory , bo podstawowy zaczał mi niedomagać ,konkretnie na zimnym silniku mi gasł , i kiedy go rozebrałem ,to okazało się że membrana gazowa już była wyeksploatowana , no i oczywiście do uja było oleiny ,która w pewnym stopniu wpływała na jego pracę
,Także ja nie bawię się w żadne spuszczanie oleiny ,tylko jak piszę po kilku latach eksploatacji wymieniam na "nowy" (zregenerowany) drugi regeneruję .no i tak praktycznie bez problemów śmigam poldasem ,aż do następnej wymiany ,oczywiście w między czasie wymieniam filtr gazu( metoda wzrokowa) w zależności od stopnia zabrudzenia
i jesze jedno; b.przydatny jest laptop z programem i interfejsem do diagnozowania instalki LPG ,gdyż w tym programie oprócz regulacji reduktora są ujęte podstawowe parametry pracy sondy lambda ,silniczka krokowego ,i oczywiście najważniejsze skład mieszanki paliwowej
także zachęcam do zapatrzenia się w takie ustrojstwo , no i oczywiście "miłej zabawy" i bezawaryjnej pracy