Autor Wątek: Caro wersja eksportowa  (Przeczytany 615 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Damian

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1,4 16v
Caro wersja eksportowa
« dnia: Luty 14, 2018, 22:34:39 pm »
Witam , mam okazję kupić  caro. Właściciel twierdzi że to wersja eksportowa. Jak to sprawdzić czy mówi prawdę ? I czy taka wersja się czymś różni ?

Offline Michalk77

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro + 1.6GLI '99, Polonez Truck Plus DC 1.9D '01
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 14, 2018, 23:10:07 pm »
Nie wiem jak Polonezy, ale Fiaty na eksport miały numer VIN zaczynający się od ZFA. Poza tym ewentualnie wyposażenie. Nie wierz w bajki typu ocynk itp bo i to widywałem w ogłoszeniach.
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2018, 23:17:08 pm wysłana przez Michalk77 »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 199
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 14, 2018, 23:29:26 pm »
Pojazd wyprodukowany w Polsce ma VIN zaczynający sie od litery S. Z to Włochy.

Offline Szymon

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 323
  • Płeć: Mężczyzna
    • lanos ojca
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 14, 2018, 23:51:32 pm »
Po zakończeniu produkcji malucha we Włoszech wszystkie wysyłane na zachód z Polski miały na początku numeru ZFA. Polskie Pandy też mają ZFA. Do tej pory Fiat nie koduje w VINie nic oprócz modelu i numeru seryjnego.
FSO w Polonezach i Fiatach wybijało tylko i wyłącznie SUP...

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2297
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 15, 2018, 02:24:13 am »
Fiaty 125 robione na eksport miały czasem cynkowane blachy. widziałem własnymi oczami. w latach 80 żona pracowała w POSiCZ Polmozbyt w Lublinie, tam kompletowano zamówienia części idących na Zachód.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1866
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 15, 2018, 05:41:39 am »
W Caro bardzo ciężko poznać wersje eksportową, bo od Caro zrezygnowano z dodatkowych tabliczek pod maską. Podpytaj na jaki kraj miał iść. Były exportowe Caro, ale tego szło już sporo mniej niż starszych modeli. Byłbym też ostrożny, bo dla ludzi jak Polonez ma elektryczne szyby to już jest wersją eksportową...

Różnić się może lepszą jakością, jeśli miałby być na Holandię to z tyłu zamiast polonez będzie się nazywał prima.  Masz może zdjęcia ?

Offline Damian

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1,4 16v
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 15, 2018, 06:37:27 am »
Po pracy wrzucę to co mam, ale z tyłu ma FSO polonez naklejkę i z boku caro.

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4640
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 15, 2018, 13:56:51 pm »
Jeżeli Polonez jest wersję eksportową to na 90% jest to bujda sprzedawcy, chyba że ma tabliczki homologacyjne, albo chociaż fakturę eksportu wewnętrznego.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1993
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 15, 2018, 14:36:35 pm »
Caro w eksporcie wewnętrznym ?? To już chyba nie te lata...
Jeżdżę FSO:
Cytat: "?"
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1866
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 15, 2018, 15:18:45 pm »
tabliczki homologacyjne
Caro już nie miało. Tabliczki skończyły się w przejściówce. Eksporotwe Caro pod maską wyglądało tak samo jak krajowe.

Cechami eksportówki mogą ALE NIE MUSZĄ być takie rzeczy jak kierownica Raid, w 1993 poszła na eksport seria ,,wąsko szerokich" z wypaśnymi welurowymi kanapowymi fotelami. Na niektóre rynki były inne nazwy, na Holandię FSO Prima, na UK FSO CARO. Ale na eksport szły też ( w większości ) normalne Caro , pod nazwą FSO Polonez i jedyna różnica to trochę lepsza jakość.

Offline Damian

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1,4 16v
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 15, 2018, 18:18:32 pm »
takie mam fotki tylko . A win coś może powiedzieć ?

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 2567
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 15, 2018, 18:22:10 pm »
Zwykły Polonez.

Jakbyś się rozmyślił to jestem zainteresowany zakupem, podaj namiar na priv coś tam Ci dorzucę za pomoc z zakupie :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Offline daniel22

  • Zasiłek z MOPS-u
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1527
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 15, 2018, 18:35:53 pm »
Niewiele widać na tych zdjęciach, ale to zwykły gaźnikowy 1.6, sprzęt na eksport raczej by wyszedł z wtryskiem w latach 90. Zdjęcie pod maską by się przydało :).
Użytkownik pontonów KONGER

Offline Damian

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1,4 16v
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 15, 2018, 18:45:00 pm »
Dam znać jak się rozmyśle , sam muszę poczekać żeby zobaczyć  . Nawet jak by to nie był eksport to i tak bym go przygarną , jak będzie dobry stan

Offline Pershing

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 1
    • FSO ŻUK
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 15, 2018, 19:21:09 pm »
Eksporty się różniły doposażeniem oznaczeniem silnika i innymi bajerami. Ten co widać to zwykły Poldek co do napisów po bokach to standard.
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2018, 19:25:55 pm wysłana przez Pershing »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3051
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 15, 2018, 19:37:07 pm »
Zwykłe Caro z OZ nawet Groclinów nie ma i pewnie centralnego zamka.
1300zł można dać.
Jestem chętny.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 15, 2018, 19:42:18 pm »
na olxie albo innym portalu widziałem go na sprzedaż

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B-1078
  • Moderator
  • Wiadomości: 1009
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borewicz_81 Caro_95 Jesion4 i inne graty
    • forum miłośników big-bike'a CB1300
Odp: Caro wersja eksportowa
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 20, 2018, 00:26:10 am »
W 1995/1996 była spora partia (już nie pamiętam czy 100 czy 900) takich buraczkowych Caro "chińczyków".
Cechy charakterystyczne: dziura pomiędzy schowkiem a mobiletto na sterowanie klimą, chłodnica dizlowa, powdwójne płozy pod miską (czyli 4) i zderzaki malowane pod kolor (całe, jak potem w plusie). Lusterka chyba nie. Tabliczki homologacyjnej sobie nie przypominam.