Autor Wątek: Jakie były kierownice w Caro?  (Przeczytany 1148 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jakie były kierownice w Caro?
« dnia: Luty 21, 2018, 17:09:30 pm »

Offline zakup

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 67
    • rozne
Potrzebuję kierownicę do Caro nie-Plus. Mam drobny wieloklin, ale nie chcę napisu Daewoo, tylko FSO. Czy takie występowały? Bo nie mogę znaleźć.
A może muszę kupić kierownice od Plusa (one są identyczne?), do tego od Caro na grubym wieloklinie i przełożyć klakson?

Odp: Jakie były kierownice w Caro?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 21, 2018, 17:17:19 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Drobny wieloklin wszedł na przełomie 1995/1996. Polonezy przed plusem z lat 1996-1997 mają kierownice na drobny wieloklin. Przyciski klaksony są zamienne, spokojnie założyć na nowszą kierownicę ten z napisem FSO

Odp: Jakie były kierownice w Caro?
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 21, 2018, 17:28:22 pm »

Offline zakup

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 67
    • rozne
Czyli w latach 96 - 97 były takie, jaką potrzebuję. Dzięki za potwierdzenie. Niestety, nie mogę znaleźć, a to oznacza podwójne zakupy i wydatki.

Odp: Jakie były kierownice w Caro?
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2018, 17:50:51 pm »

Offline Chińczyk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999
Tak jak kolega wyżej pisze - przyciski klaksonów są zamienne. Ja w swoim Plusie dałem sobie z Caro od brata, którym już pewno z dobre 10 lat temu się ogoliliśmy. Btw. w temacie klaksonów - macie jakiś patent na nie wypadający przycisk klaksonu poza chamskim klejeniem taśmą izolacyjna i przykręcaniem wkrętem do gips-kartonu ?
Cytat: Zoltan#1930
czyli w domyśle, że jesteśmy debilami, co ewentualnie powiedzą gdzie młotkiem przywalić, a ci z forum prawnego wiedzą co i jak "z firmo" a kanapki smarują gównem?

Odp: Jakie były kierownice w Caro?
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 21, 2018, 18:43:56 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5091
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Zależy, z której strony Ci wypada, czy od góry, gdzie jest ten jeden "zatrzask" czy od dołu, na ramionach kierownicy.Jak na ramionach, to można tam spróbować troszkę podgiąć te blaszki wokół otworów, żeby były po prostu ciaśniejsze, a jak u góry, to już gorsza sprawa, ale najlepszy sposób, to przyklejenie do tego "ząbka" porządnym klejem kawałka plastiku, żeby po prostu głębiej załapywał za tą blaszkę, a samą blaszkę, podgiąć delikatnie do dołu, to ząbek nie będzie wyskakiwał.

Odp: Jakie były kierownice w Caro?
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 21, 2018, 20:20:34 pm »

Offline Chińczyk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999
Spróbuje to ponaginać tak jak piszesz, choć jak dobrze pamiętam ale z dołu nie mam metalowych zatrzasków tylko gumowe (chyba, że to metal zalany gumą). Najbardziej wypada mi dół podczas szybkiej jazdy po nierównej drodze (parę razy już miałem przycisk klaksonu na kolanach). Finalnie się zdenerwowałem i wywaliłem klakson (odpiąłem przewód) + wyjąłem wszystkie sprężynki, przez co przestał wypadać, natomiast parę razy klaksonu już bym potrzebował i nie powiem wolałbym to zrobić.  ;>
Cytat: Zoltan#1930
czyli w domyśle, że jesteśmy debilami, co ewentualnie powiedzą gdzie młotkiem przywalić, a ci z forum prawnego wiedzą co i jak "z firmo" a kanapki smarują gównem?