chyba chcieli sprzedawac plusa glownie kobietom, bo JKC jest zbyt mocne,
sila wspomagania bedzie taka, jaka sobie zaprojektujesz i wdrozysz do produkcji,
w PN z JKC wyraznie cos wyszlo im nie tak jak trzeba - pewnie nikt sie nad tym nie pochylil i wzieli czesci,ktore byly pod reka, bo jezdzilem lanosem 1.5 8v i tam tez kierownica chodzila zbyt lekko,
lanos ma mniejsza kierownice, wiec przy niskich predkosciach nie bylo tak lekko jak w PN ,ale po osiagnieciu 120km/h to lekko mnie zaskoczyl tym,ze kierownica sama chciala sie krecic i musialem pilnowac jej pozycji,zeby zachowac kierunek jazdy,
normalnie jest tak,ze przy wiekszych predkosciach auto samo trzyma kierunek jazdy, nawet JKC w PN troche sie uspokaja z ta swoja lekkoscia,
jednak ZF w PN to inna bajka, czuc ze skrecamy kolami