GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > Szybkie pytanie / odpowiedź

Problem z rozrusznikiem w 1.6 GLE

<< < (2/14) > >>

mp79:
Każdy znany mi rozrusznik można w ten sposób sprawdzić.

Tales:
Pytam bo jak miałem rozrusznik na stole to jak podałem napięcie na górny zacisk to nic się nie działo a jak dotknąłem złącza konektorowego to coś jeb.. o więc podpiąłem pod dolny zacisk aby ominąć ten wyłącznik elektromagnetyczny.

mp79:
Skoro ma zadziałać jak w samochodzie, musi być podpięty jak w samochodzie, tzn. plus do grubej śruby i konektorka i minus na obudowę.

Buźka:

--- Cytat: mp79 w Marzec 03, 2018, 21:04:22 pm ---Dopiero jak poprawiłem połączenie silnika z budą, wszelkie problemy z rozrusznikiem ustąpiły jak ręką odjął.  Jeden z kolegów tutaj na forum doradził tak zrobić, bo na dobrą sprawę, było to już ostatnie, w co w związku z tymi usterkami nie ingerowałem. I była to najwartościowsza porada, jakiej w ogóle mi tu udzielono.
--- Koniec cytatu ---
Wcześniejsze poldki (ohv) miewały masę do silnika zrobioną za pomocą taśmy miedzianej przykręconej do podłużnicy i skrzyni biegów (zdaje się) Najlepiej zrobić jak mam w plusie (fabrycznie) drugi przewód masowy z tego samego punktu, gdzie masa idzie do nadwozia z akumulatora i dokręcić do silnika, najlepiej do głowicy.U mnie to było przykręcone chyba gdzieś przy łapie silnika, ale dałem do podstawek pod kolektorem ssącym (GSI) i jest git.W roverze, jak wszyscy wiedza, masa też jest podobnie, z jednego punktu na nadwoziu do silnika i akumulatora.Przewód jest przykręcony do głowicy.

w0mbat:
Rozkręć ten rozrusznik w sprawdź cewki stojana. Coś mi się wydaje że może być któraś nadpalona, albo mieć przebicie do masy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej