Autor Wątek: SWAP z 14k16 na c20ne  (Przeczytany 343 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 177
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V Żuk A11B 87'
SWAP z 14k16 na c20ne
« dnia: Marzec 14, 2018, 19:55:12 pm »
Witam, mam pytanko co do swapa na 2.0 . Mianowicie mam do kupienia c20ne z kadetta gsi z całym osprzętem za śmieszne pieniądze, silnik jest po portingu głowicy i ma założony ostry wałek, kolektor lexmaula i głowica splanowana porządnie. Do tego dorzuca mi lekkie koło ze sprzęgłem spiekowym po przebiegu 5k km. Jeżeli chodzi o przekładkę to co potrzebowałbym do wsadzenia tego do poloneza, co trzeba by było przerobić a co wymienić , jak wygląda sprawa z wiązka, skrzynia i wałem?
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1993
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: SWAP z 14k16 na c20ne
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 14, 2018, 19:59:46 pm »
Proszę użyć szukajki, temat już był przerabiany.
Jeżdżę FSO:
Cytat: "?"
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1316
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: SWAP z 14k16 na c20ne
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 14, 2018, 20:22:35 pm »
Wiązka to na dobra sprawę stały plus i po stacyjce pompa paliwa. Silnik odpalony. Skrzynia z omegi A tarcza chyba 2.3 diesla plus 20mm dystans pod kolo zamachowe ale nie pamiętam dokładnie. Wal 2 opcje, pierwsza mix omega polonez. Albo wal z poldka plus przespawana końcówka od skrzyni z omegi. Łapy silnika i skrzyni to wal do Fso Turbo Garage ma świetny zestaw pod belkę z ohv. Miejsce na lewarek w seryjnym miejscu jak się pobawisz spawarka i fleksem, jak nie to jakieś 10cm w stronę tylu auta nowa dziura. Chyba tyle.
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2018, 20:26:03 pm wysłana przez mateo#1939 »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 177
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V Żuk A11B 87'
Odp: SWAP z 14k16 na c20ne
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 14, 2018, 20:34:53 pm »
Most zostawiać z rovera czy 3,9 ładować?
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1316
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: SWAP z 14k16 na c20ne
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 14, 2018, 20:43:05 pm »
Ja mam 4.1. Do miasta i z przyczepka daje rade, jak jeździsz w trasę to daj 3.9.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11324
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: SWAP z 14k16 na c20ne
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 14, 2018, 21:00:16 pm »
c20ne to jeden walek 8v i chcesz to pchac na miejsce rovera ?
wiesz ile z tym jest roboty i dodatkowych kosztow ,a mocy to ma mniej niz 1.8 K16 ,ktory wchodzi p&p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1993
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: SWAP z 14k16 na c20ne
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 14, 2018, 21:17:06 pm »
"Bo rover nudny i oklepany jak passat B5". 2,0 8V ma podobną moc jak rover, ma nieco wyższy moment dostępny od nieco niższych obrotów (ale góra na pewno słabsza) i teoretycznie jest idiotoodporny. Szczerze mówiąc to sam się zastanawiam, czy jakby wysrała mi się OHVka w kombiaku, to nie zeswapować takiego gałgana.
Choć biorąc pod uwagę ogrom pracy jaki trzeba włożyć, aby pożenić to z PNem to lepiej się nie bawić w jakieś wolne ssaki, tylko od razu wrzucać kompletację a'la LUKI, wtedy można mówić, że gra jest warta świeczki.
Jeżdżę FSO:
Cytat: "?"
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 523
    • C+2050 + GT2871 + EMU
Odp: SWAP z 14k16 na c20ne
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 14, 2018, 22:51:52 pm »
Na kolektorze lexmaula i z dobrze zrobionym baranem taki NE wciąga nosem połowę roverów (nie mówię o VVC), przy okazji wytrzymując siedem razy przegrzanie :D Ten silnik ma jedną zajebistą zaletę - jest niesamowicie prosty w budowie. Wsadzenie go do PN też jest proste w porównaniu do innych sensownych jednostek, choćby ze względu na dostępne wzdłużne skrzynie biegów pasujące bez większych przeróbek - co jest problemem przy chociażby vr6 czy 1.8t. Kwestia priorytetów. Do upalania w KJS w małym budżecie brałbym.
www.facebook.com/FSOTurboGarage
Spawanie TIG Aluminium, stal nierdzewna i czarna
Montaż i strojenie Ecumaster, Easyecu i inne
Strojenie z analizatorem Innovate LM-2
Custom doloty, intercoolery, kolektory N/A i turbo.

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1580
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: SWAP z 14k16 na c20ne
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 15, 2018, 08:43:19 am »
Fabrycznie z OBRu C20NE wyjechał po przeszczepie z Rovera, więc masz pole do popisu ;p

Ten silnik ma bardzo mocny dół i słabą górę, max moment przy 2500rpm, a moc przy 5000rpm jeśli dobrze pamiętam. Przy takich parametrach to rozsądnie będzie spiąć to z mostem 3.9.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E