GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > Szybkie pytanie / odpowiedź

SWAP z 14k16 na c20ne

(1/2) > >>

dzikson:
Witam, mam pytanko co do swapa na 2.0 . Mianowicie mam do kupienia c20ne z kadetta gsi z całym osprzętem za śmieszne pieniądze, silnik jest po portingu głowicy i ma założony ostry wałek, kolektor lexmaula i głowica splanowana porządnie. Do tego dorzuca mi lekkie koło ze sprzęgłem spiekowym po przebiegu 5k km. Jeżeli chodzi o przekładkę to co potrzebowałbym do wsadzenia tego do poloneza, co trzeba by było przerobić a co wymienić , jak wygląda sprawa z wiązka, skrzynia i wałem?

Gomulsky:
Proszę użyć szukajki, temat już był przerabiany.

mateo#1939:
Wiązka to na dobra sprawę stały plus i po stacyjce pompa paliwa. Silnik odpalony. Skrzynia z omegi A tarcza chyba 2.3 diesla plus 20mm dystans pod kolo zamachowe ale nie pamiętam dokładnie. Wal 2 opcje, pierwsza mix omega polonez. Albo wal z poldka plus przespawana końcówka od skrzyni z omegi. Łapy silnika i skrzyni to wal do Fso Turbo Garage ma świetny zestaw pod belkę z ohv. Miejsce na lewarek w seryjnym miejscu jak się pobawisz spawarka i fleksem, jak nie to jakieś 10cm w stronę tylu auta nowa dziura. Chyba tyle.

dzikson:
Most zostawiać z rovera czy 3,9 ładować?

mateo#1939:
Ja mam 4.1. Do miasta i z przyczepka daje rade, jak jeździsz w trasę to daj 3.9.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej