Oklej dokładnie miejsca w pobliżu wierconego otworu taśmą malarską gdyż wiertło z reguły w najmniej oczekiwanym momencie potrafi się ześlizgnąć. Po wyznaczeniu miejsc proponowałbym punktakiem zrobić ślad i najpierw mniejszym potem większym wiertłem wywiercić otwory. Następnie wypadałoby usunąć z wnętrza klapy opiłki stalowe powstałe podczas wiercenia, można użyć wiertła które zapobiega wnikaniu opiłków do wewnątrz ale i tak dla bezpieczeństwa wydmuchałbym / odkurzył wnętrze klapy. Po tej operacji proponuję zabezpieczyć epoksydem miejsca wiercenia, dać na to lakier nawierzchniowy. Po wyschnięciu nakleić pod stopki spojlera taśmę niechłonącą wody kóra odizoluje lakier od plastiku spojlera. W momencie montażu dać smar do konserwacji lin w otwór i skręcić całość. Od strony nakrętek zapryskać wszystko woskiem do profili.
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2018, 21:41:24 pm wysłana przez Tomekk »
Zapisane
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16