kiedys szukalem innego modelu o takich rozmiarach i nie znalazlem, a tu prosze, w tej samej obudowie filtr do fordow,
generalnie to te filtry nie maja sie czym roznic oprocz wlasnie baypasa i o ile pewnie OHVka przetrawi kazdy filtr,
to juz inne silniki moga miec problem z filtrami o innych parametrach, bo potrafili robic takie dziadostwo (silniki), ktore zawsze poza wolnymi obrotami pracuja na baypasie,
ale w tym przypadku nie ma co ryzykowac,
niemniej kiedys zaryzykowalem i do silnika fiat/alfa/lancia dobralem inny filtr, tez z fiata, ale od innych silnikow - mial te zalete, ze byl tanszy i wyraznie wiekszy,
normalnie nie byl zamiennikiem, tylko w katalogu IC go tak proponowali, ale nie oszukujmy sie, IC to zaden wyznacznik ,
ryzykowalem duzo, bo te silniki maja duzy problem ze smarowaniem, czytaj panewkami,
po ponad dekadzie i kilku takich silnikach uwazam, ze eksperyment sie udal,
ale przy ciagle dobrej dostepnosci OP520 raczej nie polecam eksperymentow, bo nie ma to sensu