Autor Wątek: Daczego BOSCH 1, 6 GLI strzela w dolot?  (Przeczytany 919 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Daczego BOSCH 1, 6 GLI strzela w dolot?
« dnia: Kwiecień 06, 2018, 19:56:28 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Pacjent Truck Plus 1,6 GLI (przebieg 2,5 tys km). Po zimowaniu w suchej hai garażowej, po rozgrzaniu na wolnych średnio stabilna praca silnika, przy ruszaniu po wciśnięciu pedału gazu słychać strzał w dolot. Na wolnych przy gwałtownym wciśnięciu gazu też lubi walnąć.
Raz zdarzyło mi się że nie zszedł z obrotów d jałowego i trzymał ok 2 tys, ale po przegazówce mu się ustabilizowało.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Daczego BOSCH 1, 6 GLI strzela w dolot?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2018, 20:24:50 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a na zimno nie strzelal i pracowal rowno (na saniu 1500-2000rpm), a dopiero po nagrzaniu zaczal nierowno pracowac ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Daczego BOSCH 1, 6 GLI strzela w dolot?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 06, 2018, 20:26:28 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2862
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Albo przepustnica lub tps, pompa paliwa ostatecznie komp. Można jeszcze sprawdzić przewody WN czy jakiś gryzon ich nie skosztowal lub też innych kabli.  Po za tym inne podstawy tzn: jakość paliwa świece cewka itp. Ale znając Boscha tonrqczej cewka lub komp
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)