Autor Wątek: Swap z Poloneza do Rovera  (Przeczytany 1027 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Swap z Poloneza do Rovera
« dnia: Kwiecień 27, 2018, 12:03:56 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
Tak, to nie pomyłka  <lol2>
Pytanie jest takie, czy silnik z Poldrovera można dać do Rovera 25, wiem że trzeba przełożyć kolektory, coś jeszcze?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Swap z Poloneza do Rovera
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2018, 12:11:38 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1944
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Jeśli w roverze silnik był na kopułce, to przekładasz słupek - kolektory i cały osprzęt montujesz od rovera. A jeśli silnik był na cewkach to musisz również przełożyć pokrywę rozrządu i możliwe że wałek rozrządu, który musi mieć półksiężyc do czujnika położenia wałka rozrządu.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Swap z Poloneza do Rovera
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2018, 12:20:46 pm »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
pokrywa zaworów jest inna w PN/roverze (króćce)

Odp: Swap z Poloneza do Rovera
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2018, 13:04:06 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wchodze w temat, bo juz myslalem,ze ktos chce wkladac OHVke do flegmatyka,
a tu niespodzianka : NUDY na pudy(ng) ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Swap z Poloneza do Rovera
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 27, 2018, 14:59:22 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Miske olejową, bo do niej jest mocowana skrzynia i dolna łapa, kolektory, koło zamachowe, pokrywa wałków, przednia łapa silnika (ta przy rozrządzie) i wydechowy wałek rozrządu, a najlepiej to oba, bo trzpień pod palec jest zbędny.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...