Autor Wątek: Swap z Poloneza do Rovera  (Przeczytany 136 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4506
  • Płeć: Mężczyzna
Swap z Poloneza do Rovera
« dnia: Kwiecień 27, 2018, 12:03:56 pm »
Tak, to nie pomyłka  <lol2>
Pytanie jest takie, czy silnik z Poldrovera można dać do Rovera 25, wiem że trzeba przełożyć kolektory, coś jeszcze?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Online Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1559
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: Swap z Poloneza do Rovera
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2018, 12:11:38 pm »
Jeśli w roverze silnik był na kopułce, to przekładasz słupek - kolektory i cały osprzęt montujesz od rovera. A jeśli silnik był na cewkach to musisz również przełożyć pokrywę rozrządu i możliwe że wałek rozrządu, który musi mieć półksiężyc do czujnika położenia wałka rozrządu.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1115
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN Caro 1.4 '96, Yamaha XJ600N, Fiat Bravo 1.2 80
Odp: Swap z Poloneza do Rovera
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2018, 12:20:46 pm »
pokrywa zaworów jest inna w PN/roverze (króćce)

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11057
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Swap z Poloneza do Rovera
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2018, 13:04:06 pm »
wchodze w temat, bo juz myslalem,ze ktos chce wkladac OHVke do flegmatyka,
a tu niespodzianka : NUDY na pudy(ng) ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3360
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był Caro Plus VVC160 / E46 325Ci M Sport
Odp: Swap z Poloneza do Rovera
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 27, 2018, 14:59:22 pm »
Miske olejową, bo do niej jest mocowana skrzynia i dolna łapa, kolektory, koło zamachowe, pokrywa wałków, przednia łapa silnika (ta przy rozrządzie) i wydechowy wałek rozrządu, a najlepiej to oba, bo trzpień pod palec jest zbędny.