Autor Wątek: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.  (Przeczytany 3976 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline GrzesiekS

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4GLI 1997
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 03, 2017, 14:46:37 pm »
Tej zimy jeszcze musi jeździć, ponieważ garaż zajmuje drugi sprzęt a ja nie miałbym w tej chwili żadnego środka transportu.
Jak wszystko ładnie się poukłada po nowym roku to może na kolejny sezon zimowy oszczędzę go :)

Póki co został zakonserwowany na grubo i mam nadzieję, że uchroni go to częściowo przed solą :)

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1259
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 03, 2017, 15:40:29 pm »
Widzę też kolega w detailingu działa ? :). Ładna szesnastka i to w dodatku niskoprzebiegowiec, jak faktycznie ma 90 na szafie i na czystej benzynie, to hoho, dłuugie lata będzie zawstydzać plastiki ;)
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Offline GrzesiekS

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4GLI 1997
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 03, 2017, 19:20:52 pm »
Trochę działam, nie ukrywam :)
Auto ma przebieg taki, jaki pokazuje licznik. Mam pełną książkę serwisową, którą prowadził 1 właściciel do 55 tys, także to się w miarę pokrywa latami i przebiegiem. Ja zacząłem kontynuować te wpisy od zakupu :)

Offline GrzesiekS

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4GLI 1997
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 11, 2017, 20:29:11 pm »
Po opłukaniu na bezdotyku - Widoczna piękna hydrofoba po Collinite  <cwaniak2> <cwaniak2>




Postanowiłem wrzucić też drugi sprzęt bo ostatnio ktoś pytał, a  z racji, że dokonałem w sobotę przed zimowego tankowania i pompowania kół , takżę była okazja zrobić foty :)




Offline GrzesiekS

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4GLI 1997
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 13, 2018, 14:48:20 pm »
U mnie mała odmiana.

14" Truck + Kapsle z kanta + Continentalki 175/65/14 :)


Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1842
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari / Rover 25 1.6 16V
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 13, 2018, 19:02:45 pm »
Ładnie się prezentuje, 14 dlatego, że bardziej się podobają wizualnie czy dla prowadzenia ?
Super wnętrze masz w tym W123  <spoko>

Co to za Łada 2107 w tle  :d ?

Offline GrzesiekS

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4GLI 1997
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 13, 2018, 22:03:21 pm »
Po prostu chciałem coś innego niż riale albo ozy :) Prowadzenie fakt faktem jest odczuwalnie lepsze, ale nie był to główny powód zmiany :) Aczkolwiek jestem zadowolony.
Łada to nowy nabytek kolegi, ma pod maską K16 :D :D

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1842
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari / Rover 25 1.6 16V
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 14, 2018, 10:18:18 am »
A to wiem która, była na olx. Ciekawy pomysł, choć przyznam szczerze, że częścią klimatu Łady jest dla mnie właśnie ładowskie OHC pod maską i taki swap trochę mi psuje ten klimat  <mysli>

Offline GrzesiekS

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4GLI 1997
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 14, 2018, 21:02:31 pm »
Polonez za długo był bez obsługowy, to postanowiła się zerwać linka od licznika. Kupował ktoś gdzieś nówki i może polecić ?

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1607
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.4 LPGTi 23E
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 14, 2018, 21:32:12 pm »
Obecnie dostępne jedynie rzemiosło Linexa, szukaj na allegro. Jakościowo nie ma rewelacji, ale swoje zadanie spełnia - w moim przypadku kręci już od 4 lat i wszystko działa prawidłowo.

A co do 14stek z Trucka - wygląda bardzo dobrze o czym sam się przekonałem jeżdżąc w zimę na takim setupie :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.4 16V 23E

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 14, 2018, 22:14:41 pm »
Polonez za długo był bez obsługowy, to postanowiła się zerwać linka od licznika. Kupował ktoś gdzieś nówki i może polecić ?

Poszukać firmy która dorabia linki. W Gdańsku taka przyjemność z wymianą nie przekracza 40-50 zł.
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI, 1,8 GTI, Mercedes 500E'91, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3157
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 14, 2018, 22:25:43 pm »
Obecnie dostępne jedynie rzemiosło Linexa, szukaj na allegro.

Przecież Linex dostarczał komponenty na pierwszy montaż w FSO, a obecnie dostarcza do wielu zachodnich koncernów. To chyba nie takie rzemiosło :)

Offline Oxej

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 51
  • Płeć: Mężczyzna
    • dużo, aktualnie Atu Plus
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 14, 2018, 22:29:51 pm »
Obecnie dostępne jedynie rzemiosło Linexa, szukaj na allegro. Jakościowo nie ma rewelacji, ale swoje zadanie spełnia - w moim przypadku kręci już od 4 lat i wszystko działa prawidłowo.

A co do 14stek z Trucka - wygląda bardzo dobrze o czym sam się przekonałem jeżdżąc w zimę na takim setupie :)

jest jeszcze linor
https://www.linor.pl/samochodowe-linki/fso/

Online mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 529
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 14, 2018, 22:49:44 pm »
Przecież Linex dostarczał komponenty na pierwszy montaż w FSO, a obecnie dostarcza do wielu zachodnich koncernów. To chyba nie takie rzemiosło :)
Masz racje że dostarczał,w swoim miałem właśnie orginalnie linke linexa,gdy pękła kupiłem też linexa i już nie jest to samo,jest słabiej wykonana i w dodatku o wiele krótsza,o innych linkach do fso z tej firmy już nie wspomnę bo to jest dramat w porównaniu do orginału. Ale mimo to chodzi ok,wystarczyło dobrze ją nasmarować przed montażem i prędkościomierz działa płynie (bez żadnych skoków)

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1607
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.4 LPGTi 23E
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 14, 2018, 23:29:36 pm »

Przecież Linex dostarczał komponenty na pierwszy montaż w FSO, a obecnie dostarcza do wielu zachodnich koncernów. To chyba nie takie rzemiosło :)
A nie czasem SID Zabrze?

Nawet jeśli jest tak jak mówisz, to obecnie dostępne linki Linexa nie umywają się to tych montowanych fabrycznie, u jednych działa u innych skacze wskazówka prędkościomierza. A linki sprzęgła to już w ogóle tragedia.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.4 16V 23E

Online mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 529
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 14, 2018, 23:33:30 pm »
Zabrze tez dostarczało,linka nie bedzie skakała pod warunkiem ze wszystko przed złożeniem dokładnie przesmarujesz.

Offline GrzesiekS

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4GLI 1997
Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 15, 2018, 17:36:50 pm »
Linexa mam sprzęgła, dwa strzeliły a trzeci działa tfu tfu drugi rok. Da się je zamówić na stronie linexu ?