Tak, bez problemów wraca do pozycji neutralnej. Podczas remontu rzuciły mi się w oczy dwie śrubki, które zdecydowanie nie są fabrycznym rozwiązaniem. Zostawiłem je i zastanawiam się czy nie to jest problemem (ale w sumie wcześniej też były, a problem nie występował).
Oprócz tego, po rozgrzaniu skrzyni występuje mały zgrzyt przy zmianie biegu z 2 na 3. W innych kombinacjach (z 1 na 3 i przy redukcji 4 / 5 na 3 jak w masło). I zastanawiam się czy nie jest to powiązane z tymi wibracjami lewarka.
Wibracje skrzyni i silnika raczej nie, sam silnik pracuje bardzo równo, poduszka skrzyni biegów była zmieniana na nową, to samo podkładki gumowe i tulejki mocujące skrzynię do podłużnicy. Wał nie wibruje. Jedyne do czego można się przyczepić w układzie napędowym to sprzęgło które jest już trochę zużyte.