Autor Wątek: 1.8t do atu plus  (Przeczytany 5616 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 16, 2018, 23:26:20 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2861
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Grzesiek pochwal się na PW odnośnie szczegółów ;) chciałbym zamienić kilka zdań z Tobą
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 16, 2018, 23:28:47 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Jak narazie najlepszy zarejestrowany przejazd w tym sezonie.

https://youtu.be/6QAJqI4qr3o
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2018, 23:32:25 pm wysłana przez Grzesiek »
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 16, 2018, 23:30:54 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2861
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Widzę silnik owiany tajemnica...
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 17, 2018, 16:58:06 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna
Niby tak ,jednak sztywność nadwozia daje wiele do życzenia w przypadku atu plusa ,150ps wystarczy, mi zależy tylko na elastyczności i kulturze pracy. Nie dla mnie jest ganianie od świateł ,czy jazda na 100% możliwości auta ,bo do takiej jazdy mam inną zabawkę (sti MY07) a jako że klatki/rollbara nie chce ,w tym aucie  dopuszczam tylko rozpurki ,może wzmocnimy trochę auto dodatkowo przy podwoziu (coś ala sanki) łapane  poprzecznie przy tunelu. Sory nie pamiętam jak to się nazywa

Rozpórki nic nie dzadzą, subrama też niepotrzebna, chyba że chcesz tam ładować 500+ i założyć opony do dragów podlewane klejem :]
Jedyne co możesz zrobić to dospawać do pasa przedniego Tewnik od strony komory silnika żeby go wzmocnić bo pęka, ale nie od silnika tylko od zawieszenia.

bez trakcji nie wzięło się z pomocy dopingu "prominentnych" użytkowników PTK, a może właśnie dzięki ich pomocy.

Widzę że ty dalej masz uraz o to że jesteś lepszy w mechanice i konstrukcji niż w argumentacji. Ja już o nie pamiętam o co poszło, a ty dalej marnujesz czas modząc coś tylko po to żeby zrobić mi na złość?
Oburzasz się że były sceptyczne komentarze, gdy tymczasem ileś aut z ambitnymi swapami poszło na złom w stanie rozgrzebania w połowie, a swego czasu jacyś geniusze chcieli zamontować blow off do instalacji z gaźnikiem przed turbiną :]
Póki się nie pochwaliłeś działającym silnikiem / nie pokazałeś dyplomu, po prostu nie wiedziałem że jesteś dobry.

15 lat na forum, a poziom coraz niższy. "Wsadź se szesnachę"
Poziom tak coraz niższy że 12 lat temu był pierwszy swap na 1.8, o VVC to jeszcze nikt nie myślał, a jak ktoś miał 1.5 AB albo 1.6 GLE to już był król i pan mocy, oczywiście z owiewkami heko, obniżeniem optycznym i licznikiem rowerowym wysterowanym magnesem przyczepionym do tarczy hamulcowej :]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2018, 17:19:03 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 17, 2018, 17:45:33 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Bxmaster, jest takie coś jak CEL w tej powolnej podróży do śmierci.
W moim mniemaniu to nie ja Tobie robię na złość, a całe Forum, bo tak wynika z kontekstu większości nabitych przez Ciebie w niewiadomym celu postów. Praktycznie zero merytorycznej argumentacji. Obrażanie się i wyzywanie od schizofreników i psycholi jest według mnie dowodem o tym jaki poziom ktos sobą reprezentuje.

Może i wiele do tego forum nie wnoszę, między innymi przez takie osoby.
W 2010 miałem pierwszy w Polsce SWAP M44B19 z BMW i licznik był z impulsatorem rowerowym, Wtedy dopiero PTK rozmyślał o VVC.

Projekt 1.8 turbo widziałem już nie raz, niestety nie na skrzyni z rovera i moście z diesla.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2018, 17:50:45 pm wysłana przez Grzesiek »
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 18, 2018, 20:07:13 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
W 2010 miałem pierwszy w Polsce SWAP M44B19 z BMW i licznik był z impulsatorem rowerowym, Wtedy dopiero PTK rozmyślał o VVC.

Eeee tam, o VVC rozmyślałem już w 2006. Kupiłem nawet silnik od 200vi, ale bez wiązki i przestraszyłem się elektroniki tym bardziej, że wtedy o zdejmowaniu immo nikt nic nie wiedział. Sprzedałem go i wsadziłem zwykłe 1.8 z R75. Od tego czasu większe rovery zaczęły gościć pod maskami FSO :)
Z perspektywy czasu taki swap to pestka, ale ktoś musiał zacząć. Podziwiam Was chłopaki za konstrukcje które teraz tworzycie i kibicuje każdemu, a najbardziej tym którym starcza determinacji żeby doprowadzić prace do końca.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 19, 2018, 19:39:26 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
a najbardziej tym którym starcza determinacji żeby doprowadzić prace do końca.
Co
Nie ukrywam że takich na tym forum nie brakuje i nie brakowało.
Swego czasu bardzo dopingowałem Ciebie, Bociana i kilku kotów od Dohc'ów, Punto i Roverków. Dzięki takim ludziom zapaliła się we mnie iskra do działania przy FSO.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2018, 19:41:11 pm wysłana przez Grzesiek »
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 19, 2018, 21:41:15 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Grzesiuu, nie Punto a Pinto, też wspominam czasy Elwooda który nakręcił mnie do wsadzenia najbardziej bezsensownej jednostki jaką jest Pinto :)

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 19, 2018, 22:32:02 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
jak to czasy Elwooda, one nie minęły :)
Elwood dalej jest na forum :D
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 19, 2018, 23:12:25 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Multec też jest na forum, a w polonezy się już nie bawi.Nie wiem, nie znam się, ale Elwood ma jeszcze coś z FSO? Bo może kolega w tym sensie pisał? Siedzą tu przecież ludzie, którzy kiedyś coś mieli, ale już nie mają i ich czasy w tym sensie minęły.

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 19, 2018, 23:48:52 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2861
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Multec też jest na forum, a w polonezy się już nie bawi.Nie wiem, nie znam się, ale Elwood ma jeszcze coś z FSO? Bo może kolega w tym sensie pisał? Siedzą tu przecież ludzie, którzy kiedyś coś mieli, ale już nie mają i ich czasy w tym sensie minęły.
Oj bracie mylisz się :)
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: 1.8t do atu plus
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 20, 2018, 22:37:11 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Grzesiuu, nie Punto a Pinto, też wspominam czasy Elwooda który nakręcił mnie do wsadzenia najbardziej bezsensownej jednostki jaką jest Pinto :)
Nie ważne. Jedno i drugie jest bez sensu. Tuning nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia.:)
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.