Autor Wątek: SWAP 1.4 -> 1.8 16V pytania  (Przeczytany 694 razy)

adasko6131 i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B-1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 976
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borewicz_81 Caro_95 Jesion4 i inne graty
    • forum miłośników big-bike'a CB1300
Odp: SWAP 1.4 -> 1.8 16V pytania
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 08, 2018, 21:19:59 pm »
PS. Jak to zwykle na PTKu bywa po raz kolejny z pozornie prostego tematu robi się gigantyczny offtop.
Nie przeżywaj. Jak sobie odfiltrujesz tych czterech mędrków-trolli zarażających wszystkie tematy, to zostanie całkiem wartościowa treść.

Offline daniel22

  • Ranga: SUM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1315
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: SWAP 1.4 -> 1.8 16V pytania
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 08, 2018, 21:32:50 pm »
PS. Jak to zwykle na PTKu bywa po raz kolejny z pozornie prostego tematu robi się gigantyczny offtop.
Nie przeżywaj. Jak sobie odfiltrujesz tych czterech mędrków-trolli zarażających wszystkie tematy, to zostanie całkiem wartościowa treść.

 <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> No, kwa, faktycznie, chyba w równoległej rzeczywistości  <rotfl2> Dziwnym trafem od "pozostałych męrków-trolli", do których mnie zaliczyłeś (i od WRB, który się udziela tu sporadycznie), najwięcej się dowiedziałem w sprawach technicznych na przestrzeni lat, chyba, że wolisz sprowadzanie forum do detalingu, pucowania maski i ucinania sprężyn, to OK - ja jednak wolę wiedzieć co, jak i dokładnie dlaczego i popartą czymś wiedzę techniczną, a nie "słyszałem, że kolega kolegi mówił...".
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2018, 21:55:25 pm wysłana przez daniel22 »
Użytkownik pontonów KONGER

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11061
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: SWAP 1.4 -> 1.8 16V pytania
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 08, 2018, 23:54:46 pm »
To nie jest mój wymysł, tylko informacje wielokrotnie powtarzane przez angoli, a nikt nie zna tych silników lepiej niż oni.

Rover w instrukcji zaznaczał, do VVC stosować olej 10W40 o klasyfikacji ACEA A2, a przy innych silnikach były zaznaczane alternatywy, np. dla diesla 2.0 było to 10W40 lub 15W40.
domyslam sie, ze informacje wyplynely z herbaciarni, tylko nikt nie pomyslal o weryfikacji dat - nic dziwnego, oni nadal mysla, ze sa imperium kolonialnym,
a tymczasem oleju 10W40 A2 raczej nie da sie kupic, nawet na wzgardzanym olrenie jest A3, dodatkowo powstaly B3 i B4,
oleje ktore byly wysokiej klasy w polowie lat 90' dzisiaj bylyby odpadem sprzedawanym do Afryki - chyba stamtad bedziesz musial sprowadzic olej zalecany przez producenta, jezeli nie chcesz zalac lepszego

czujnik temp. jest zapewne dlatego, że ze wzrostem temp. maleje gestosc oleju, czyli rosnie objetosc, wiec korekta po temp. jest wskazana
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2018, 23:57:10 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.