Autor Wątek: Półoś truck  (Przeczytany 176 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1647
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Półoś truck
« dnia: Lipiec 31, 2018, 22:10:47 pm »
Czy jest sens wywalać pierścień i rozpieprzać całe berło, jeśli łożysko sprawne? Chodzi mi mianowicie o to, czy pod łożyskiem od strony piasty jest jeszcze jakieś uszczelnienie.

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1647
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Odp: Półoś truck
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 01, 2018, 18:22:14 pm »
Nie pamiętam, jak to było w lublinie, ale pomału sobie to w głowie ogarnąłem. Niestety, nie wiem też, czy do traka idzie taki sam, jak do osobówki. Podobno tak; na wszelki wypadek zamówiłem. Okaże się.
Dzięki wszystkim za pomoc ;)

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1647
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Odp: Półoś truck
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 11, 2018, 18:23:50 pm »
Mały odkop. Bardziej z ciekawości pytam - może ktoś wie i się wypowie...
Czy tuleja dystansowa (czyli ta między uszczelniaczem a łożyskiem) jest nasadzona na gorąco, jak pierścień zabezpieczający, czy normalnie naciśnięta, jak łożysko? Akurat na "wysokości" uszczelniacza są na niej mikrowżery, które co prawda wygładziłem, żeby nie skrawały uszczelniacza, ale najchętniej bym ją całą zsunął i nasadził odwrotnie. Pytanie brzmi, czy warto w ogóle próbować...