Autor Wątek: Półoś truck  (Przeczytany 953 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Półoś truck
« dnia: Lipiec 31, 2018, 22:10:47 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Czy jest sens wywalać pierścień i rozpieprzać całe berło, jeśli łożysko sprawne? Chodzi mi mianowicie o to, czy pod łożyskiem od strony piasty jest jeszcze jakieś uszczelnienie.

Odp: Półoś truck
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 01, 2018, 18:22:14 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Nie pamiętam, jak to było w lublinie, ale pomału sobie to w głowie ogarnąłem. Niestety, nie wiem też, czy do traka idzie taki sam, jak do osobówki. Podobno tak; na wszelki wypadek zamówiłem. Okaże się.
Dzięki wszystkim za pomoc ;)

Odp: Półoś truck
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 11, 2018, 18:23:50 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Mały odkop. Bardziej z ciekawości pytam - może ktoś wie i się wypowie...
Czy tuleja dystansowa (czyli ta między uszczelniaczem a łożyskiem) jest nasadzona na gorąco, jak pierścień zabezpieczający, czy normalnie naciśnięta, jak łożysko? Akurat na "wysokości" uszczelniacza są na niej mikrowżery, które co prawda wygładziłem, żeby nie skrawały uszczelniacza, ale najchętniej bym ją całą zsunął i nasadził odwrotnie. Pytanie brzmi, czy warto w ogóle próbować...