Autor Wątek: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek  (Przeczytany 5486 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Potrzebuje rysunek wspornika pompy wspomy do OHV bez otworów do jej zamocowania.  Kiedyś rysunek tego wspornika krążył w necie, ale linki wygasły i nie moge nic znalesc. Jesli ktoś posiada taki rysunek to proszę o udostępnienie. Ew chętnie kupię gotowy wspornik ;)

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 09, 2018, 14:03:38 pm »

Offline markus

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus 1998 - 1,6 GSI mpi
Zacek  dzwon  do gostka z tej aukcji  , jest jeszcze aktualna  a za 50 pln mysle ze warto kupic :
https://allegro.pl/mocowanie-pompy-wspomagania-fso-polonez-caro-atu-i7482796123.html

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 09, 2018, 15:15:59 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Tak tylko ten wspornik to chyba jest do bloku z otworami. Koledze Zackowi chodzi o wspornik kręcony do łapy silnika ZTCP...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 09, 2018, 16:31:17 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
Mam. napisz na PW maila

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 06, 2021, 11:44:50 am »

Offline bartecki92

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLi 1996r.
Cześć, podbijam temat. Jeśli ktoś rysunek posiada proszę o podesłanie. Jeśli ktoś taki wspornik posiada albo jest w stanie mi to wykonać to płacę jak za prezydenta, komplet wspomagania już zamówiony a tu brak otworów...

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 06, 2021, 12:49:47 pm »

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 06, 2021, 13:52:22 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
Mogę wyciąć laserem coś takiego w większej ilości ale końcem tygodnia było by dopiero gotowe. Koszt 80 zł plus wysyłka
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 06, 2021, 14:38:50 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wspornik wspornikiem, ale w GLI to powinny byc nadlewy w bloku - wystarczy nawiercici i nagwintoac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 06, 2021, 16:18:19 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
niby tak ale w ramce ciężko nawiercić. Ja miałem GLE i były nadlewy ale jeździłem na wsporniku. Dorobiłem jedynie dodatkowe mocowanie do obudowy rozrządu.

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 06, 2021, 18:32:40 pm »

Offline bartecki92

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLi 1996r.
Kupiłem Poloneza parę dni temu i chce go doprowadzić do stanu używalności, wymieniam wszystkie filtry, płyny, montuję stacyjkę bo odpalany był z kabli, ogarniam nowe lampy i chciałem dołożyć wspomaganie, bo trochę będę jeździł od blacharza do garażu i odwrotnie.

Będę go robił od dechy do dechy i wyjedzie wszystko ze środka i grodzi, żeby za jakiś czas tam wrócić ale odświeżone. Nadlewy są, ale bez ściągania silnika nie wywiercę i nagwintuję tak jak bym chciał, żeby to było zrobione.

Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedź, nie spodziewałem się takiego odzewu w sprawie Poldolota.

Suma sumarum, jak silnik wyjedzie to zrobię to tak jak matka fabryka przykazała, ale jako rozwiązanie chwilowe chcę wrzucić ten wspornik.

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 06, 2021, 19:07:47 pm »

Offline maniek1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 445
  • Płeć: Mężczyzna
    • fiat 125p
Mogę wyciąć laserem coś takiego w większej ilości ale końcem tygodnia było by dopiero gotowe. Koszt 80 zł plus wysyłka

piszę się na 1 szt.

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 07, 2021, 10:38:46 am »

Offline bartecki92

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLi 1996r.
Ja tak samo. 1 szt.

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 12, 2021, 11:06:43 am »

Offline bartecki92

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLi 1996r.
Ma ktoś może informację ile mm można wwiercić się w nadlewy pod pompę? Śruba z mocowania pompy wystaje 15-20mm. 20mm nie wydrąży za dużej dziury? Mógłby ktoś zmierzyć jak głęboko jest to u niego?\

Niestety nie odezwała się osoba proponująca wykonanie wspornika pod poduszkę, więc postanowiłem zrobić otwory w bloku.

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 12, 2021, 22:09:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wystarczy, ze nagwintujesz na taka glebokosc, jaka jest srednica sruby mocujacej,
nawiercic musisz kilka mm glebiej, zeby gwintownik nacial gwint na taka glebokosc,
z tego co pamietam, 2cm mozna wiercic bez obawy,ze otwor przejdzie na wylot
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 12, 2021, 23:26:08 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Jakiej grubości blacha na ten wspornik?

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 13, 2021, 20:38:47 pm »

Offline bartecki92

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLi 1996r.
Dzięki 20mm w takim razie wiercę!

Co do blachy to według rysunku technicznego to jest blacha 5.

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 18, 2024, 11:51:53 am »

Offline AndrzejP

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 404
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro Plus GSI
Cześć,

tak tylko w ramach upewnienia się - te fabryczne nadlewy w bloku GLI bez hydro mogę bezpiecznie nawiercić i nagwintować, aby przykręcić pompę wspomagania, tak? Wiadomo, wymiary zdjęte z bloku z otworami.

GLI bez hydro z nadlewem


GSI

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 18, 2024, 12:16:35 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1216
Można. Tylko otwory nie są przelotowe. Musi Ci ktoś zmierzyć ich głębokość.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Odp: Wspornik pompy wspomagania do OHV bez otworów w bloku-potrzebny rysunek
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 18, 2024, 12:26:37 pm »

Offline AndrzejP

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 404
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro Plus GSI
Dziękuję.

Głębokość mam możliwość zmierzyć samemu, bo mam oba te silniki.