Autor Wątek: Polonez brak mocy przy 4tys obrotów  (Przeczytany 219 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Arkadiusz

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus
Polonez brak mocy przy 4tys obrotów
« dnia: Sierpień 10, 2018, 12:45:09 pm »
Cześć wszystkim posiadam poloneza caro plus 1.6 na wtrysku jest problem taki że strzela w kolektor ssący i brakuje mu mocy przy 4 tys obrotach choć na biegu jałowym napieprza odcine jak postrzelony to na 2ce do 4 tys i jak by go odcięło sprawdzone zostały podciśnienia wyregolowalismy zawory równo chodzi na wolnych lecz gdy gwałtownie dodam gazu to najpierw strzela a potem rosną obroty może być że to pompa paliwa nie domaga przecież jak wtrysk by był padnięty to by ciężko odpalał a pali od strzała i pali jak smok za 100 jakieś 100 km pytam o pomoc bo człowiek przy takim aucie zbankrutuje pozdrawiam


Offline zefir1

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 82
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.6GSI
Odp: Polonez brak mocy przy 4tys obrotów
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 10, 2018, 14:11:34 pm »
Kup jakiekolwiek auto z grupy VAG, ew Talismana to zobaczysz co to znaczy być bankrutem.
Wracając do tematu, objawy wskazują na wypadanie zapłonu. Moze to być spowodowane ubogą mieszanką czyli do sprawdzenia filtr paliwa, cisnienie wtrysku.

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4636
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Polonez brak mocy przy 4tys obrotów
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 10, 2018, 20:10:29 pm »
Cześć wszystkim posiadam poloneza caro plus 1.6 na wtrysku

Wszystkie Plusy są na wtrysku, tylko na różnych w zależności od wersji.


sprawdzone zostały podciśnienia wyregolowalismy zawory

Ciekawe co i jak wyregulowaliście, skoro w Plusie są hydroregulatory i zaworów ani się nie reguluje, a nie nie da się tego zrobić.


równo chodzi na wolnych lecz gdy gwałtownie dodam gazu to najpierw strzela a potem rosną obroty może być że to pompa paliwa nie domaga przecież jak wtrysk by był padnięty to by ciężko odpalał a pali od strzała i pali jak smok za 100 jakieś 100 km pytam o pomoc bo człowiek przy takim aucie zbankrutuje pozdrawiam

Jeżeli wyregulowali zawory w Plusie to Jan Paweł wie co zrobili, może coś tak pomajstrowali przy dźwigienkach że dolotowe są podparte i zapalona mieszanka idzie w kolektor dolotowy.

Polak to chyba tylko łomu nie zepsuje.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 993
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI
Odp: Polonez brak mocy przy 4tys obrotów
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 10, 2018, 21:22:33 pm »
Banned jak się na czymś nie znasz to nie udzielaj porad ...
Przy hydro wstępnie reguluje się zawory ręcznie bo popychacz nie ma takiego skoku kasowania luzu



Pozdrawiam Dominik
https://m.facebook.com/Mechanika-Samochodowa-Dominik-Bryszewski-260824884461090/?ref=bookmarks
www.facebook.com/brysiek.zakierownica/
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Polonez brak mocy przy 4tys obrotów
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 10, 2018, 22:15:50 pm »
akurat banned ma racje, bo hydro sie nie reguluje w trakcie eksploatacji - wstepna regulacja jest po zalozeniu glowicy,
jezeli ktos tam krecil bez powodu, to faktycznie beda problemy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4636
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Polonez brak mocy przy 4tys obrotów
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 10, 2018, 23:22:50 pm »
Tak jak powiedział KGB. Obsługa silnika to nie jego montaż. Nie reguluje się zaworów w silnikach z hydroregulatorami.

Błąd regulacji luzu może spowodować podparcie zaworów i w efekcie to że cały czas są uchylone, co powoduje wiadome skutki (plus wypalanie samych zaworów).
Jeżeli skasowali luz który powinien być kasowany przez hydroregulator, to stawiam że po napompowaniu regulatorów zawory są podparte, mieszanka przy suwach sprężania i pracy idzie w kolektory i stąd te strzały oraz horrendalne spalanie.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Polonez brak mocy przy 4tys obrotów
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 10, 2018, 23:44:43 pm »
jak regulowali na szczelinomierz, to beda mialy luz, ktorego popychacze nie skasuja, bo sa poza zakresem pracy,
wtedy przy wyzszych obrotach zawory moga sie mniej otwierac - taka moze byc przyczyna,ale jakos nigdy nie wpadlem na pomysl, zeby to przetestowac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6439
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Polonez brak mocy przy 4tys obrotów
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 11, 2018, 07:43:25 am »
Tu temu wątkowi będzie lepiej. Jak się sprawa wyjaśni to poleci do stosownego działu mechanicznego...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.