Autor Wątek: Standardowy wlew gazu pod klapka  (Przeczytany 3066 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Standardowy wlew gazu pod klapka
« dnia: Sierpień 16, 2018, 08:48:01 am »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Wiem że w polonezie  można zamontować standardowy wlew pod klapka bo jest na tyle miejsca. Teraz pytanie ma ktoś foto jak to jest rozwiązane?

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 16, 2018, 10:39:34 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wlew wchodzi na  kilka sposobow, ale jakos nie wpadlem na to, zeby robic fotki,
nastepnym razem cykne fote, skoro jest zapotrzebowanie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 16, 2018, 11:32:26 am »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
W którym miejscu najwygodniej?

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 16, 2018, 12:01:35 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1144
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Górny lewy róg,tam jest wlew gazu,mam gdzieś foto,ale to dopiero na wieczór bym wrzucił o ile znajde

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 16, 2018, 13:52:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tak, najwiecej miejsca, przynajmniej w klapce z kluczykiem, jest w lewym gornym rogu, bo nie przeszkadza odkrecac korka benzynowego
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 16, 2018, 15:34:22 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 783
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
też mam w górnym lewym rogu  <spoko>
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 16, 2018, 15:44:01 pm »

Offline Michał M#1985

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 292
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI & Polonez Atu Plus 1.6 GLI
Ja mam tak

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 16, 2018, 15:48:34 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w Atu jest wiecej miejsca, wiec mozna kombinowac w szerszym zakresie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 16, 2018, 20:57:24 pm »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Górny lewy róg,tam jest wlew gazu,mam gdzieś foto,ale to dopiero na wieczór bym wrzucił o ile znajde
Bedę wdzięczny.

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 16, 2018, 21:05:02 pm »

Offline Chińczyk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999
Ja mam prawy dolny róg, ale nie standardowe wejście a miejsce na przejściówkę. Moge jutro strzelić zdjęcie.
Cytat: Zoltan#1930
czyli w domyśle, że jesteśmy debilami, co ewentualnie powiedzą gdzie młotkiem przywalić, a ci z forum prawnego wiedzą co i jak "z firmo" a kanapki smarują gównem?

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 16, 2018, 21:21:30 pm »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Ja mam prawy dolny róg, ale nie standardowe wejście a miejsce na przejściówkę. Moge jutro strzelić zdjęcie.
Jako że się da to przejściówki wolę uniknąć.

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 16, 2018, 22:34:33 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1144
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Proszę bardzo :-)

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 30, 2019, 09:19:20 am »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
W Caro jednak średnio to wchodzi. Mam korek z atu więc nie da rady go odkręcić,zreszta fabryczny z Caro tez średnio. W atu inna bajka.

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 30, 2019, 09:36:05 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Miałem w Caro lewy górny narożnik i bajeczka. Korek benzyny bez problemu się odkręcał.

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 30, 2019, 09:52:12 am »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Po tych dwóch zdjęciach średnio to widzę. Ty miałeś inaczej ustawiony?

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 30, 2019, 10:16:25 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Ja miałem zamontowany tak, że "płaszczyzna" wlewu była równolegle do "płaszczyzny" błotnika. Wlew wysunięty maksymalnie na zewnątrz, tak że z zakręconym korkiem prawie licował z płaszczyzną błotnika. Oczywiście sam to sobie montowałem, dorabiałem uchwyt itd. Spróbuje znaleźć gdzieś jakąś fotkę.

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 30, 2019, 11:58:21 am »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Spróbuje znaleźć gdzieś jakąś fotkę.
Będę wdzięczny


Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 30, 2019, 12:38:02 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Ja mam tak



Zamontowane na takiej oryginalnej obejmie, którą stosowano dla zaworów montowanych pod zderzakami. Po prostu trochę inaczej wygiąłem i wywierciłem od góry dwa otwory we wnęce wlewu, a przewód miedziany przechodzi przez fabryczny otwór, który się tam znajduje. Rozpiłowałem go nieco i uszczelniłem przelotką gumową, żeby zapobiec ewentualnym próbom przetarcia się o blachę. Nie chciało mi się zdierać wykładziny i robić zdjęcia od wewnątrz, ale tam mam znów inny patent, bo przewód mam jakby rozdzielny na dwie części i połączony złączką obustronnie gwintowaną, bo w razie konieczności rozkręcenia tego wszystkiego, jest dużo łatwiej, bo wystarczy rozkręcić na złączce, nie ruszając nakrętki przy samym wlewie, bo ona wypadła praktycznie w samym otworze wnęki wlewu i trzeba wtedy najpierw odkręcać cały wlew i dopiero odkręcać przewód, a tak, to rozkręca się na złączce, odkręca wlew i całość wychodzi do wierzchu. Rozpiłowanie otworu w blasze, służyło właśnie temu, żeby zmieściły się w nim nakrętki przewodu. Jeśli ktoś będzie wyrażał taką wole, to zrobię wam fotki, jak to mam dalej zrobione i którędy wypuściłem przewód z nadwozia pod zbiornik paliwa, bo butlę mam w kole. Na dole błotnika tylnego jest też fajny fabryczny otwór. Przewód idący od zbiornika do silnika, tez ma w dwóch częściach, wygięty idealnie według krzywizny przewodów paliwowych, więc ciężko by go było wymontować, a tak, to rozkręcamy na złączce i wychodzi ładnie.

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 30, 2019, 13:16:31 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Miałem praktycznie tak samo, tylko wspornik przykręcałem do bocznej, a nie górnej ścianki. Przewód gazowy przepuszczałem jeszcze wyżej, w tym "zaokrągleniu". Korek od benzyny miałem metalowy.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2019, 13:18:32 pm wysłana przez utek »

Odp: Standardowy wlew gazu pod klapka
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 30, 2019, 13:27:16 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Od góry było łatwiej nawiercić, a otwór pod  przewód był gotowy, więc tak pasowało najlepiej. W caro roverze miałem identycznie zrobione. Korek od atu wkręca się właściwie bez przeszkód, a i ten od caro podchodził, bo wlew jest maksymalnie wciśnięty w róg.