Autor Wątek: car plus GLI jak odczytać kody błędów  (Przeczytany 3685 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

car plus GLI jak odczytać kody błędów
« dnia: Sierpień 24, 2018, 17:40:07 pm »

Offline cinek1983

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 53
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus '99 3.2 v6
witam.jak w tytule potrzebuje zdiagnozować caro plus GLI, wiem że istnieje możliwość odczytania kodów za pomocą zwarcia 2 pinów pytanie gdzie znajduję się złącze diag. i które piny zewrzeć
polonez caro plus '99 3.2v6 220km 308Nm
opel frontera A '94 3.2 v6 240km 350Nm
renault laguna II 1.8 16v '03(wozidełko do pracy)
suzuki GV 2.5 v6

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 24, 2018, 17:49:11 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w boschu nie m migania lampka, trzeba podlaczyc pod komputer jak prawdziwy sprzet bialego czlowieka
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 28, 2018, 17:20:10 pm »

Offline cinek1983

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 53
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus '99 3.2 v6
niestety poldek rzucił palenie, a działo się to tak przy prędkości 160km/h i obrotach 4,5 tyś nagle poldek zaczął szarpać wskazówka od obrotomierza również skakała i zapalił się check, więc ujałem nogę z gazu i zwolniłem tak do 120km/h i jechał normalnie, ale przy obrotach rzędu 3-3,5 tyś znowu to samo aż do momętu jak całkowicie przestał palić, po wstępnej diagnozie brak iskry co to może być cewka czy czujnik położenia wału??
polonez caro plus '99 3.2v6 220km 308Nm
opel frontera A '94 3.2 v6 240km 350Nm
renault laguna II 1.8 16v '03(wozidełko do pracy)
suzuki GV 2.5 v6

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 28, 2018, 17:31:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
na poczatek sprawdz akumulator, naladuj go,
pozniej sprawdz,czy na dowolnym przewodzie zaplonowym nie ma iskry - malo prawdopoodobne, ze padly obie cewki, wiec brak iskry na wszystkich cyl. sklania w strone CPWK
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 28, 2018, 17:38:26 pm »

Offline cinek1983

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 53
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus '99 3.2 v6
aku nowy, cewka jest taka jak w sienie 1.4 zespolona z wejściem 3 piny i wyjściem na 4 świece
polonez caro plus '99 3.2v6 220km 308Nm
opel frontera A '94 3.2 v6 240km 350Nm
renault laguna II 1.8 16v '03(wozidełko do pracy)
suzuki GV 2.5 v6

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 28, 2018, 17:41:39 pm »

Offline cinek1983

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 53
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus '99 3.2 v6
aha jeszcze pytanie skoro cewka jest taka jak w sienie to CPWK też jest identyczny? bo dostępność do poloneza może być znikoma
polonez caro plus '99 3.2v6 220km 308Nm
opel frontera A '94 3.2 v6 240km 350Nm
renault laguna II 1.8 16v '03(wozidełko do pracy)
suzuki GV 2.5 v6

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 28, 2018, 17:53:06 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
siena 1.4 8v tez ma SPI boscha ,wiec i cewka i CPWK sa takie same, ale nie koniecznie wtyczka do CPWK - trzeba sprawdzic organoleptycznie,
w tej "cewce" sa dwie cewki ,dlatego radze sprawdzic wszystkie cylindry
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 28, 2018, 18:16:02 pm »

Offline cinek1983

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 53
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus '99 3.2 v6
no ok, ale jeżeli na dwóch była by iskra to poldek by odpalił, albo chociaż coś po kichał a tu nic zero,  a cewkę mam taką https://allegro.pl/cewka-zaplonowa-fiat-palio-punto-siena-1-2-1-4-i7452479819.html i wychodzi na to że jeden pin to zasilanie a pozostałe dwa sterownie masą w parach po dwa cylindry, popraw mnie jeśli się mylę
polonez caro plus '99 3.2v6 220km 308Nm
opel frontera A '94 3.2 v6 240km 350Nm
renault laguna II 1.8 16v '03(wozidełko do pracy)
suzuki GV 2.5 v6

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 28, 2018, 18:23:00 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tak, sterowanie jest masa dla kazdej cewki i wspolne zasilanie - jak pada jedna cewka to nie ma iskry na dwoch cylindrach, to jest reguła od ktorej sa wyjatki i taki wyjatek trafil sie w moim trucku,
ale to temat na inny watek
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 28, 2018, 18:30:35 pm »

Offline cinek1983

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 53
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus '99 3.2 v6
ok to jutro sprawdzę czy iskra jest na pozostałej parze, powiedz mi jeszcze czy napięcie na cewkę powinno być po przekręceniu stacyjki, no i co jeżeli okaże się że cewka ok, czujnik czy coś jeszcze w GLI siedzi o czym warto wiedzieć
polonez caro plus '99 3.2v6 220km 308Nm
opel frontera A '94 3.2 v6 240km 350Nm
renault laguna II 1.8 16v '03(wozidełko do pracy)
suzuki GV 2.5 v6

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 28, 2018, 21:16:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak nie czujnik to komputer, ewentualnie wiazka sie przetarla (jak ktos grzebal),
sprawdz, czy wtryskiwacz tryska podczas krecenia rozrusznikiem, jezeli nie to czujnik (lub ECU)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 28, 2018, 21:21:15 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Czyli jeżeli czujnik wału padnięty, to benzyny nie podaje? Poważnie pytam.

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 28, 2018, 21:24:14 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Podczas kręcenia rozrusznikiem komputer nie wyczuwa obrotów wału,i nie uruchamia pompy paliwa,wtryski zdaję się że tez się nie otwierają.

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 29, 2018, 06:10:28 am »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Mój też od czasu do czasu robi problemy z odpalaniem. Na zimno, ale po nagrzaniu też się zdarza - dlatego zainteresował mnie ten wątek. Tylko że u mnie nie odpala nawet pomimo podawania i paliwa, i iskry, więc tutaj żadna mądra głowa nie pomoże. Rozważałem jakiś dłuższy czas temu podmianę czujnika położenia wału, czego wtedy nikt tu nie kwestionował, a wręcz sugestia tego dotycząca pochodziła od kogoś z tego forum. A teraz nagle czytam, że kiedy czujnik wału padnięty, silnik nie dostaje paliwa. Małe zamieszanie nastąpiło, ale dobrze w końcu wiedzieć. :)

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 29, 2018, 06:59:11 am »

Offline cinek1983

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 53
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus '99 3.2 v6
nie wiem jeszcze co u mnie padło ale napięcie na wtryskiwacz jest i w momencie przekręcenia stacyjki i podczas kręcenia rozrusznikiem  <mysli>
polonez caro plus '99 3.2v6 220km 308Nm
opel frontera A '94 3.2 v6 240km 350Nm
renault laguna II 1.8 16v '03(wozidełko do pracy)
suzuki GV 2.5 v6

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 29, 2018, 10:23:31 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
napiecie na wtryskiwacz idzie po zaplonie, wtryskiwacz jest sterowany masą, wiec musisz sprawdzic pryska benzyna przy kreceniu rozrusznikiem,
tylko okulary ochronne załóż gdy bedziesz zagladal w gardziel przepustnicy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 30, 2018, 06:59:01 am »

Offline cinek1983

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 53
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus '99 3.2 v6
poldek ogarnięty, przyczyna hmmm, ale najpierw od początku, gdy padnięty jest czujnik położenia wału to brak napięcia na cewkę, pompa paliwa nie podaje i brak iskry, u mnie przyczyną był wyrwany środkowy pin w wiązce do czujnika.
polonez caro plus '99 3.2v6 220km 308Nm
opel frontera A '94 3.2 v6 240km 350Nm
renault laguna II 1.8 16v '03(wozidełko do pracy)
suzuki GV 2.5 v6

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 30, 2018, 18:00:10 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
napiecie na wtryskiwacz idzie po zaplonie, wtryskiwacz jest sterowany masą
gdy padnięty jest czujnik położenia wału to brak napięcia na cewkę, pompa paliwa nie podaje i brak iskry
<bezradny>
No i bądź tu, człowieku, mądry...
Panowie, zdecydujcie, który ma rację. Jeżeli nie ustalicie wspólnej wersji, to sam pójdę i sprawdzę, jak zachowuje się po odłączeniu czujnika. Okaże się, kto tu kit ludziom wciska...

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 30, 2018, 18:02:45 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
napiecie na wtryskiwacz idzie po zaplonie, wtryskiwacz jest sterowany masą
gdy padnięty jest czujnik położenia wału to brak napięcia na cewkę, pompa paliwa nie podaje i brak iskry
<bezradny>
No i bądź tu, człowieku, mądry...
Panowie, zdecydujcie, który ma rację. Jeżeli nie ustalicie wspólnej wersji, to sam pójdę i sprawdzę, jak zachowuje się po odłączeniu czujnika. Okaże się, kto tu kit ludziom wciska...

najpierw musisz nauczyc sie odrozniac cewke od wtryskiwacza, zeby sprawdzic kto ma racje, bo nie widze zwiazku w tych dwoch cytatach
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: car plus GLI jak odczytać kody błędów
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 30, 2018, 18:11:26 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
nie widze zwiazku w tych dwoch cytatach
No spoko, różnie bywa, więc może być i tak, że wtryskiwacz działa, ale nie dostaje paliwa, więc na jedno wychodzi...
Ekspertem od poloneziarstwa nie jestem, więc z braku wiedzy, powyższe akurat trudno mi zakwestionować.