Opisywałem już kiedyś tą przeróbkę, ale wrzucę raz jeszcze z lepszymi zdjęciami które zrobiłem przy okazji wymiany pompy paliwa przy swapie.
Potrzebujemy:
- #atuplusnajlepszabuda
- gumę wlewu od ATU (najlepiej nową)
- gumę wlewu od Caro (najlepiej nową)
- nowe obejmy skręcane, sztuk 4
- jakiś brzeszczot lub coś czym damy radę uciąć kawałek twardego plastiku
- jakiś dobry klej lub masę uszczelniającą (ja użyłem dirko)
Bierzemy plastikową puszkę wlewu która znajduje się we wnęce tylnego błotnika i ucinamy końcówkę która wychodzi do zbiornika - posłuży ona za złączkę gum od atu i caro. Powinno nam się z takiej operacji urodzić coś takiego:
Oczywiście to zdjęcie poglądowe, ostatecznie gumy muszą być przekręcone względem siebie, dlatego opaski skręcamy dopiero na aucie jak założymy z jednej strony do wlewu, a z drugiej na zbiornik. Początkową część wlewu zostawiamy z Atu, uszczelniając dodatkowo połączenia. Guma od Atu w stronę zbiornika, guma od Caro do wlewu.
Całość wygląda na aucie tak:
Ja mam dodatkowo usunięty cały pochłaniacz par paliwa i wszystkie wężyki z nim powiązane. Także u mnie jak widać na zdjęciu jeden króciec pozostał wolny (zaślepiony).