Nie no, po prostu twardo ci to tam siedzi. Gumowa przelotka siedzi w mocowaniu pedałów, a dodatkowo, metalowa tulejka na pancerzu linki, przechodzi przez całość, rozpychając tą przelotkę nieco na boki. Podtoczenie na obwodzie, widoczne w tej tulejce jest po to, by weszła w nie warga w przelotce, znajdująca się w środku. Tak sobie wymyślili, by pancerz linki samoistnie nie wysuwał się z otworu, przy puszczaniu sprzęgła. W linexie, ta tulejka na pancerzu jet plastikowa, ale to też zdaje się niewiele pomagało. U mnie w GSI, jak zmieniałem silnik, to tez chyba musiałem to szarpać, bo siedziało.
Jak masz dostęp do samej grodzi, to spróbuj przechylać pancerz linki na bok, w sensie, nie ciągnąć prosto do tyłu, tylko bardziej w bok, to ta tulejka powinna z jednej strony wyskoczyć z tej przelotki. Może po prostu tak twardo siedzi od fabryki? Przed włożeniem, najlepiej to czymś posmarować, bo jak wiadomo, kto smaruje, ten jedzie.