Dopiszę swoją opinię, alternatory Denso z listy nie podchodzą p&p do mocowania Rovera. Sprawdziłem to u siebie, tzn. da się go zamocować bo jedno ucho ma akurat pod te mocowanie ale drugie jest dużo cieńsze i przesunięte. Żeby wszedł do poldka musi być wsadzony do góry nogami w stosunku do pozycji w jakiej pracuje w innych Roverach (co nie zmienia faktu, że będzie się jednak kręcić w dobrą stronę). Wynika to z tego, że w ustawieniu z cieńszą łapką, która powinna być u góry (nawet zakładając, że wytoczyłbym tulejki które ustaliłyby prawidłowo jego pozycję), dół altka uderza w czujnik ciśnienia oleju i nie ma praktycznie regulacji bo wtedy uderza o fartuch. Żeby to działało, trzeba będzie rzeźbić napinacz bo poldoroverowy ani roverowy (z wersji bez klimy) nie podchodzi, są za krótkie o pare cm. Te altki współpracowały najprawdopodobniej zawsze z innymi łapami górnymi (u nas w miejscu gdzie jest rurka chłodzenia i masa, tam jest mocowanie na to mniejsze ucho w roverku) oraz łapą pod klimę która miała to mocowanie (szersze) ciut w innym miejscu.
Edit: te altki z Boscha (85A) i Magneti Marelli (65A) powinny podejść bez problemu. Je też mam, ale chciałem sobie wsadzić 115 więc po napotkaniu problemów postanowiłem się z wami nimi podzielić. Dorzuciłem fotki, żeby było widać różnicę