Autor Wątek: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,  (Przeczytany 403 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline golders

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 75
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Coupe + inne PN.
Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« dnia: Grudzień 23, 2018, 12:30:52 pm »
Zmuszony jestem wymienić zbiornik paliwa , mój pomimo braku rdzy w srodku wytąca się z ocynku jakis pył. Przerobilem trzy używki i okazaly sie byc jednak dziurawe!. Może ktoś polecić producenta/sprzedawce ktory ma sensowny do sprzedania?

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3406
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Odp: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 23, 2018, 17:25:12 pm »
mój pomimo braku rdzy w środku wytrąca się z ocynku jakis pył
Mam to samo w żuku, gdzie mam właśnie zbiornik z poloneza.Takie dziwne drobinki, podobne do piasku, osiadają mi w odstojniku paliwa.Zbiornik był dokładnie czyszczony i myty, ale nadal to się gromadzi.Coś się widocznie odrywa w środku, czy coś i jak widzę, to nieodosobniony przypadek.
A co do używek, to ciężko trafić zdrowy.Jak ja kupowałem na złomie, to przerzuciłem całą stertę zbiorników, aż znalazłem taki który się w miarę nadawał.
A z nowymi i dobrymi, to raczej ciężko, bo z tego, co wszyscy piszą, to dostępne są te rzemiosła bez przegród w środku i z rurą wlewową chamsko pospawaną z dwóch kawałków, zamiast giętą.

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4787
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 23, 2018, 22:34:43 pm »
Kup rzemiosło, z zewnątrz przynajmniej pomaluj chlorokauczukiem, a pompę wsadź do do jakiejś wielkiej puchy z doma małymi dzurkami od przodu i od tyłu.
Stan paliwa spada przy zużyciu na tyle wolno, że przez te dziurki benzyna podejdzie na czas, za to na zakrętach nie ucieknie- co normalniej jest problemem w rzemieślniczych zbiornikach.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Offline golders

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 75
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Coupe + inne PN.
Odp: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 23, 2018, 23:54:17 pm »
Czyli nie ma lepszych / gorszych ?.Patrzac na Allegro widze chyba 3 wyroby.

Offline golders

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 75
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Coupe + inne PN.
Odp: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 24, 2018, 12:38:23 pm »
Aktualizacja, specjalnego wyboru nie ma. Za 165 zl malowany proszkowo z przegrodami .Ocynku nie widział. 2 lata gwarancji.

Offline wojtas74

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 11
  • Płeć: Mężczyzna
    • stilo
Odp: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 24, 2018, 13:16:22 pm »
Osobiście w zbiorniku żuka wyciąłem otwór, wspawałem taki labirynt jaki jest w zbiornikach aut z wtryskiem, wszystko z powrotem szczelnie zespaeane. Do tego zewnętrzna pompa i daje rade przy silniku 2.9.... ;-)

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4787
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 26, 2018, 22:14:26 pm »
Aktualizacja, specjalnego wyboru nie ma. Za 165 zl malowany proszkowo z przegrodami .Ocynku nie widział. 2 lata gwarancji.

Wszystkie są z przegrodami i wanienką. Ja zamontowałem najlepsze rzemiosło jakie było, od wytwórcy Św.p., tylko co z tego skoro tylko fabryczne przegrody działały, a rzemieślnicze nie spełniają swojej funkcji. Bez dodania puszki, przy 1/4 stanu tracisz zasilanie w benzynę na wszystkich zakrętach w prawo i wielu zakrętach w lewo, a na ślimaku to już przy połowie stanu bywały problemy.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Offline golders

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 75
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Coupe + inne PN.
Odp: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 29, 2018, 00:34:58 am »
Dzis dotarł. Moze mam szczęscie ale ma identyczna budowe przegrod i wanny jak orginał. Zobaczymu w praktyce , niemniej zapowiada się pozytywnie.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2018, 01:18:28 am wysłana przez golders »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1631
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 29, 2018, 14:06:46 pm »
Dzis dotarł. Moze mam szczęscie ale ma identyczna budowe przegrod i wanny jak orginał. Zobaczymu w praktyce , niemniej zapowiada się pozytywnie.
Te lepsze zamienniki faktycznie mają identyczną budowę przegród jak oryginalne zbiorniki FSO, ale to nic nie daje. Poniżej 1/4 zbiornika nie ma jazdy, a gdy zapali się rezerwa i postawimy auto prawą stroną na krawężniku mamy niemal pewność, żeby odpalił trzeba będzie go najpierw z tego krawężnika zepchnąć.

Oryginał dla porównania nawet przy prawie leżącej wskazówce pozwalał na jazdę pełnym ogniem w zakrętach, sprawdzone na torze 2 lata temu.

Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4787
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 29, 2018, 16:51:16 pm »
Co z tego że układ przegród ten sam jak wymiary zbiornika i wysokość wanienki pod pompą nie są takie same.

Bez puszki to nie będzie się sprawdzać jak oryginał.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Offline golders

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 75
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Coupe + inne PN.
Odp: Nowy zbiornik paliwa do Atu Rover/GSI,
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 30, 2018, 18:28:12 pm »
A wiec wymiary są identyczne, łacznie z wymiarami wanny i otworów przelewowych w niej. Po sprawdzeniu w praktyce zdam relacje.