Autor Wątek: pytanie o kolektor ssący z TFa  (Przeczytany 3203 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: pytanie o kolektor ssący z TFa
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 04, 2019, 20:43:10 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
NNN000160 to jest VVC 160. Łatwo pomylić z Nnn000060. Często się zdarza, że naklejki są uszkodzone i ciężko odczytać poprawnie co jest nadrukowane na nich. I dodatkowo trzeba wziąć na poprawkę, to co sprzedający podaję w opisie. Zdarza się, że sam nie wie co sprzedaje, lub specjalnie podaję nie prawdę, aby tylko sprzedać, co nie zmienia faktu, że mój nnn000060 nie działa zadowalająco :/
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: pytanie o kolektor ssący z TFa
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 04, 2019, 20:45:26 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
I uprzedzajac pytania, podłączenie Ecumaster Det3 pod ten sterownik nie jest możliwe. Podejmowałem próbę. Bez skutecznie. Pozostaje tylko strojenie OEM sterownika. A mało kto to robi ;) ale robią :)
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: pytanie o kolektor ssący z TFa
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 05, 2019, 10:58:41 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
TC Performance w Łodzi robi i w tą stronę bym poszedł.

Wcale nie musi być tak, że sterownik z TFa ma ewidentnie inny numer. Właściwie to sama konstrukcja sterownika się niczym nie różni, wgrywany jest tylko inny program, może się różnić innym numerkiem.

DET3 w tym sterowniku rozwala logikę zapłonu.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: pytanie o kolektor ssący z TFa
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 05, 2019, 19:34:03 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Wtryskiwacze to 0280156024.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: pytanie o kolektor ssący z TFa
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 05, 2019, 21:01:06 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
https://youtu.be/qwZhGv51NcM ja zamiast odwracać kolektor od VVC zrobiłem coś takiego. 4 jednakowe runnery, przy puszce zaokrąglone kanty od środka aby poprawić przepływ powietrza. Jak to jeździ jeszcze nie wiem bo wydech się rozdupcyl
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: pytanie o kolektor ssący z TFa
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 05, 2019, 23:45:40 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Spektakularnych przyrostów to z tego kolektora bym się nie spodziewał. U Ciebie głowica zrobi robotę.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: pytanie o kolektor ssący z TFa
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 06, 2019, 07:17:14 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Nie wiadomo czego to się nie spodziewam. Poprostu chciałem mieć coś innego :) a czy wskaże przyrost mocy? Się okaże
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: pytanie o kolektor ssący z TFa
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 06, 2019, 14:15:26 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Po coś angole stosują te airboxy...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: pytanie o kolektor ssący z TFa
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 06, 2019, 15:27:09 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Tylko, że te airboxy założone są na indywidualne przepustnice, a to już różnica. Równa odległość, mała odległość od "dostępnego powietrza" do zaworu ssącego, możliwość dobrego dopasowania długości runnerów do pożądanego przebiegu momentu itd...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: pytanie o kolektor ssący z TFa
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 06, 2019, 16:20:49 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Zrobię kol wydechowy, wystroje to się zobaczy czy wydłużyc czy skrócić ;)
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)