Autor Wątek: Głowica hydro do GLE  (Przeczytany 4031 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Głowica hydro do GLE
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 08, 2020, 15:36:50 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2076
Efekt uboczny takiego mixu jak u mnie jest taki, że silnik znacznie lepiej się kręci z dołu. Jest bardziej elastyczny. Minusy to grzechot OHVki. Co najważniejsze to po modyfikacji śpie spokojnie ...

Odp: Głowica hydro do GLE
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 08, 2020, 16:47:07 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
silnik znacznie lepiej się kręci z dołu.
ciekawe jak wygladaloby porownanie tego samego silnika z walkiem W i H,
twoje odczucia wzgledem silnika na uszkodzonym hydro nie jest miarodajne
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Głowica hydro do GLE
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 08, 2020, 17:03:49 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2076
No później troszkę żałowałem że nie wsadziłem wałka H tylko W. Ale może ktoś kolejny wsadzi taki mix.

Odp: Głowica hydro do GLE
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 08, 2020, 18:17:10 pm »

Offline Chińczyk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999
w jednej linijce to jest nie do zniesienia (takie kobiece uczucie ;> )
nie ma sprezyn twardszych i miekszych - sprezyny sa sztywniejsze i mniej szywne ewentualnie bardziej podatne !!
pisalem o tym wielokrotnie, jak tez pisalem co sie prawdopodobnie bedzie dzialo przy mieszaniu walkami, popychaczami i sprezynami,
dzieki, ze sprawdzacie w praktyce golenie walkow, zeby potwierdzic moje zdanie <lol2>

Pisałem z doskoku i popełniłem gafę, ale jak widzę Ty zawsze jesteś na posterunku ;)
Ja tego nie sprawdzałem, po prostu Poloneza kupiłem z silnikiem, który już miał taką "modyfikacje" ;)
Cytat: Zoltan#1930
czyli w domyśle, że jesteśmy debilami, co ewentualnie powiedzą gdzie młotkiem przywalić, a ci z forum prawnego wiedzą co i jak "z firmo" a kanapki smarują gównem?

Odp: Głowica hydro do GLE
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 09, 2020, 13:00:01 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Najgorsze jest to że coraz ciężej można dostać zdrowy słupek bez hydro.... Nie wspominając o częściach żeby sobie zrobić kapitalkę, bo taki miałem plan pierwotnie... Zrobię chyba w ten sposób, że albo poskładam silnik na nowych uszczelkach tak jak jest i będę jeździł na samym lpg jak do tej pory, albo:

-blok od hydro
-wałek normalny
-szklanki hydro
głowica normalna

I zobaczymy co się będzie dziać i kiedy zawory się spotkają z tłokami. Czy nic się nie stanie gdy do szklanek o mniejszej średnicy (hydro) będzie zastosowany zwykły wałek, który normalnie pracuje z większymi szklankami? (pytam bo nie porównywałem obu zestawów). Jakiej średnicy są szklanki zwykłe i hydro?

Pomyślę jeszcze nad przetoczeniem bloku pod zwykłe szklanki lub zastanowię się nad szklankami od skody...

p.s. dlaczego szklanki od CC się tak szybko rozlatują ? Z racji sztywnych sprężyn hydro ?


p.s.2 Sprawdził ktoś to czy na zwykłej głowicy i hydro faktycznie zawory się spotkają z tłokami przy wyższych obrotach, czy to tylko forumowa teoria której nikt nigdy nie sprawdził? Osobiście śmiem w to wątpić- pamiętam jak swego czasu pomodzone miałem CC 899- hydroregulacja też tam była, silnik był zmodyfikowany tak, że kręcił się do 9 tysięcy, też mówili że musi być mechaniczna regulacja bo hydraulika nie wydoli.... guzik prawda :) silnik kręcił się jak wiertarka i wszystko było OK...

« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2020, 13:02:22 pm wysłana przez Tybek »
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: Głowica hydro do GLE
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 09, 2020, 23:58:08 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
p.s.2 Sprawdził ktoś to czy na zwykłej głowicy i hydro faktycznie zawory się spotkają z tłokami przy wyższych obrotach, czy to tylko forumowa teoria której nikt nigdy nie sprawdził?
nawet nie slyszalem tej teorii, ale nawet jak sie spotkaja, to tlok tylko pomoze zaworowi w powrocie,
gorzej, ze gdy zawory nie beda nadazac z zamknieciem, to najpewniej sie wypala

-blok od hydro
-wałek normalny
-szklanki hydro
głowica normalna

I zobaczymy co się będzie dziać  i kiedy zawory się spotkają z tłokami. Czy nic się nie stanie gdy do szklanek o mniejszej średnicy (hydro) będzie zastosowany zwykły wałek, który normalnie pracuje z większymi szklankami?
przeciez juz pisalem co sie stanie - ogolisz walek zanim odpalisz silnik ;]


Najgorsze jest to że coraz ciężej można dostać zdrowy słupek bez hydro...Pomyślę jeszcze nad przetoczeniem bloku pod zwykłe szklanki lub zastanowię się nad szklankami od skody... .
sam sobie podpowiadasz rozwiazanie problemu - jest nim rozwiercenie gniazd pod popychacze w bloku hydro, bo hydro sa mniejszej srednicy niz sztywne szklanki,
nie ma problemu z usunieciem hydro, to wymaga jedynie wkladu pienieznego
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Głowica hydro do GLE
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 17, 2020, 12:16:25 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Najlepiej to jakbym upolował gdzieś zdrowy słupek bez hydro....  Ale pokombinuję- rozbiorę ten silnik z hydro i zobaczymy co z nim można zrobić :) Dam znać co mi z tego wyszło.
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: Głowica hydro do GLE
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 31, 2020, 17:22:53 pm »

Offline Żbiku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 488
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez 1.6GLI 95r
można założyć ale po 1000km mi zjadło pasek rozrządu

Odp: Głowica hydro do GLE
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 21, 2020, 10:40:26 am »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
A zmieniałeś też głowicę na zwykłą ? Jaką dokładnie miałeś kombinację ?
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego