GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > AUTA SYMPATYKÓW KLUBU

Polonez Caro MR91-93 Bonifacego

(1/5) > >>

Bonifacy:

--- Cytat: KGB w Maj 10, 2019, 23:00:58 pm ---sprawdz,czy nie wywala calego oleju odmą, bo taki przypadek w OHV mialem, a to znacznie gorsza jazda niz tylko na 3 cylindrach,
co do braku sprezania, to w Alfie chomik odgryzl kawalek zaworu wydechowego, wiec moze byc roznie,

a jezeli padla UPG to macie przewalone, bo po kilkunastu km skonczycie z dwoma cylindrami i wtedy juz nie jest fajnie (zwlaszcza w lekko zaladowany trucku   )
--- Koniec cytatu ---

Pozwolę sobie odpowiedzieć za Daniela ;> Niestety, właśnie cały olej wywala odmą, tak że w puszce filtra powietrza pływa olej. Trzeba będzie dolewać. UPG jest (teraz :P ) cała, płyn chłodniczy jest czysty. Silnik będzie robiony, nowe tłoki czekają na użycie.

A oto pacjent, mój nowy nabytek, życiepozapolonezowe jednak nie istnieje, jednego sprzedam zaś kolejnego kupuję ]:->



PN Caro MR91-93, czyli jedna z pierwszych sztuk z szeroką zawiechą, zegary i nawiew stare, maska ciekawa - z przetłoczeniem jak w szerokim i z wlotem jak w wąskim. I znowu mogę się własnym Poldkiem przejechać :]

Daniel#1984:
A mówiłem, nie sprzedawaj, bo będziesz żałował i zaraz kupisz następnego. Ten pewnie zostanie na dłużej  ]:-> Co jak co - wąskoszeroki jest jednak ciekawszy od przejściówki. Szeroka zawiecha, a "słuszne" wnętrze :).



Ale masakrycznie poprzedni właściciel zarżnął silnik. Gdyby to nie była tak rzadka wersja, pewnie nie warto by go było brać. Blacha jest w sensownym stanie, więc... liczę, że niedługo przejadę się nim, jak będzie już miał normalną instalację gazową (teraz jest ruina, parownik zdechł) i zdrowy silnik.

KGB:

--- Cytat: Bonifacy w Maj 10, 2019, 23:34:33 pm ---Niestety, właśnie cały olej wywala odmą, tak że w puszce filtra powietrza pływa olej. Trzeba będzie dolewać.
--- Koniec cytatu ---
zalezy jak szybko ten olej wywala, moze byc tak,ze nie zdazysz dolewac,
po pierwsze radze wlozyc zmywak metalowy do przewodu odmy - znacznie pomogl,
po drugie olej wywalalo do poziomu ~1.5l  i mozna bylo tak jechac, tylko przyspieszajac i hamujac glaskalo sie lampę Alladyna,
na trase zmywak musowo, bo olej z puszki trafia do cylindrow i zalewa swiece

Daniel#1984:
Melduję, iż dojechał  <ok> Pod bramą u Morfiny zaświeciła się konewka.


utek:

--- Cytat: Bonifacy w Maj 10, 2019, 23:34:33 pm ---
--- Cytat: KGB w Maj 10, 2019, 23:00:58 pm ---sprawdz,czy nie wywala calego oleju odmą, bo taki przypadek w OHV mialem, a to znacznie gorsza jazda niz tylko na 3 cylindrach,
co do braku sprezania, to w Alfie chomik odgryzl kawalek zaworu wydechowego, wiec moze byc roznie,

a jezeli padla UPG to macie przewalone, bo po kilkunastu km skonczycie z dwoma cylindrami i wtedy juz nie jest fajnie (zwlaszcza w lekko zaladowany trucku   )
--- Koniec cytatu ---

Pozwolę sobie odpowiedzieć za Daniela ;> Niestety, właśnie cały olej wywala odmą, tak że w puszce filtra powietrza pływa olej. Trzeba będzie dolewać. UPG jest (teraz :P ) cała, płyn chłodniczy jest czysty. Silnik będzie robiony, nowe tłoki czekają na użycie.

A oto pacjent, mój nowy nabytek, życiepozapolonezowe jednak nie istnieje, jednego sprzedam zaś kolejnego kupuję ]:->



PN Caro MR91-93, czyli jedna z pierwszych sztuk z szeroką zawiechą, zegary i nawiew stare, maska ciekawa - z przetłoczeniem jak w szerokim i z wlotem jak w wąskim. I znowu mogę się własnym Poldkiem przejechać :]

--- Koniec cytatu ---

Deskę masz z przetłoczeniem czy  "gładką"?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej