GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > NA SZYBKO

Falujące obroty

(1/5) > >>

Tales:
Polonez trochę pojeździł po dłuższym postoju i zrobiło się coś takiego:
https://youtu.be/klTlqtUv6c4
Obroty faluja od 500 do 1500, zgasnac tez potrafi.
Świece nowe, przewody nowe, kopulka nowa, zawory i zapłon wyregulowane, kompresja po ok 12 bar na każdym cylindrze. Starałem się regulować gaźnik wg instrukcji w książce Trzeciaka ale bez rezultatu. Jak to ugryźć?
Elektrozawor gaznika jest uciety ale nie wiem czy to ma znaczenie w tej syruacji.

Daniel#1984:
No jak masz ucięty kabel od elektrodyszy wolnych obrotów to chyba nie ma się co dziwić, że wolne obroty szaleją  :d Poza tym, załóż puchę filtra, bo może się dławić bez niej.

wrb#1974:
zła regulacja obrotów biegu jałowego.  podejrzewam że iglica została obcięta bo elektromagnes padł. śrubą regulującą położenie przepustnicy poszukaj obrotów najwolniejszych a później śrubą składu mieszanki poszukaj najwyższych. po regulacji powinno być 850- 900 -obrotów.

Tales:
Tak, iglica jest odcięta bo padl elektromagnes. Tylko ten wlwktro zawor zamyka dysze jak silnik nie pracuje, jak pracuje to jest otwarty wiec czy jest otwarty czy nie ma go wcale to efekt jest ten sam.

Tales:

--- Cytat: daniel22 w Czerwiec 11, 2019, 01:16:28 am ---Poza tym, załóż puchę filtra, bo może się dławić bez niej.
--- Koniec cytatu ---
Nigdy nie bylo z tym problemów, bez filtra pracowal tak jak z filtrem. Poza rym jak regulować gaźnik z filtrem?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej