Ja mam ładowską w 125p. Pochodzi z modelu 2105, ma poziomy radiator - jak chłodnice z wczesnych 125p MR.
Przy upałach ok 30st na starej chłodnicy mogłem jechać max 110, z ogrzewaniem 120. Próba przyśpieszenia do 130 gotowała cały układ.
Na ładowskiej - nowej. 140 na S8 i wskazówka w pionie. Na światłach przy zawrotce włączył się wiatrak i po ruszeniu znów wskazówka w pionie.
Montaż - na wysokość korek się mieści. Łapki górnego mocowania zostały wpuszczone w dziurę przedniego pasa i tam przykręcone do nitonakrętek. Aby sie do nich dostać - wymaga to zdjęcia atrapy.
Pająk i wiatrak też ładowskie. Silnik oczywiście płaski. Dosłownie na centymetr mija się z kołem pasowym pompy wody (silnik CB). Sądze zę z roverem jakoś się minie, ale z tego co mpamiętam fotki swapów to będzie miał blisko do rozrządu. Pomyśl czy nie zrobić w masce dodatkowych wylotów do ciepłego powietrza dla lepszej cyrkulacji.