GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > NA SZYBKO

Chłodnica z Łady

(1/2) > >>

SzakaL:
Montował ktoś chłodnicę alu z Łady 2107 do 125p ?
Obecnie siedzi silnik 1.8 z rovera i jest trochę mało miejsca więc potrzebuję wpuścić ją w przedni pas tylko nie mogę znaleźć nigdzie wymiarów Ładowskiej chłodnicy.
Aktualne ceny oryginalnych chłodnic do 125p zwalają z nóg więc może podejdzie jakiś inny zamiennik ?

Macfly:
ale po co kombinować dać oryginalną do przerobienia żeby usunąć wlew z niej u góry przerobić lekko mocowania żeby ją wpuścić w pas wentylator wchodzi z poldorovera normalnie ...

SzakaL:
Mam obecnie oryginalną wpuszczoną w pas ale jest już zmęczona życiem i muszę wymienić ją na nową, tylko nie wiem jaka zmieści się we wnękę w pasie przednim.

Bonifacy:
A może wymiana rdzenia w tej dotychczasowej, lub przeszczep króćca do innej, zdrowej?

OLO:
Ja mam ładowską w 125p. Pochodzi z modelu 2105, ma poziomy radiator - jak chłodnice z wczesnych 125p MR.
Przy upałach ok 30st na starej chłodnicy mogłem jechać max 110, z ogrzewaniem 120. Próba przyśpieszenia do 130 gotowała cały układ.
Na ładowskiej - nowej. 140 na S8 i wskazówka w pionie. Na światłach przy zawrotce włączył się wiatrak i po ruszeniu znów wskazówka w pionie.

Montaż - na wysokość korek się mieści. Łapki górnego mocowania zostały wpuszczone w dziurę przedniego pasa i tam przykręcone do nitonakrętek. Aby sie do nich dostać - wymaga to zdjęcia atrapy.
Pająk i wiatrak też ładowskie. Silnik oczywiście płaski. Dosłownie na centymetr mija się z kołem pasowym pompy wody (silnik CB). Sądze zę z roverem jakoś się minie, ale z tego co mpamiętam fotki swapów to będzie miał blisko do rozrządu. Pomyśl czy nie zrobić w masce dodatkowych wylotów do ciepłego powietrza dla lepszej cyrkulacji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej