Tak jak przedmówca napisał - akryl może nie tyle, że chłonie wilgoć a nie tworzy szczelnej przeciwwilgociowej warstwy a epoksyd tak. Jak chodzi o APP R-Stop to u mnie ma 1:1. Jeden raz mimo dokładnego wyczyszczenia do gołej blachy podszybia (może to kwestia tego, że rdza była między dwoma warstwami blachy), nałożenia preparatu antykorozyjnego, książkowego odczekania i nałożenia na to podkład epoksydowy rdza bardzo szybko wyszła. Drugi raz jak tępiłem rdzę na drzwiach gdzie blacha nie zachodziła jedna na drugą efekt dobry - zero rdzy.
Jak chodzi o zabezpieczenie podłogi to chodzi za mną od dobrych paru lat wytępienie rdzy do zera (piaskowanie lub wyczyszczenie szczotką drucianą na kątówce), podkład wiążący rdzę, na to minia/podkład reaktywny lub podkład epoksydowy, mastyka w miejscach łączenia blach i na to farba okrętowa, która nie dość, że jest odporna na uderzenia to ma dobre właściwości antykorozyjne (jak mowa o grubości warstwy) i na to dobra konserwacja. Dużo czytałem o farbie okrętowej i nie wygląda to na głupi pomysł. Kwestia ceny, która w porównaniu z minią jest odpowiednio większa. Jak będę się bawił tak jak Ty Bocian z podłogą w moim Plusie (może nawet tej zimy) to chciałbym okrętówkę wypróbować.