Autor Wątek: Bardziej nowoczesne mocowanie szywnych przewodów hamulcowych i paliwowych pod au  (Przeczytany 1377 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
W polonezie czy DFie sztywne przewody hamulcowe i paliwowe są mocowane za pomocą przygrzanych blaszek. Jest to świetne miejsce do rozwijania się korozji. Kilka z nich będę musiał pożegnać bo inaczej nie doczyszczę podwozia.

Jest zatem okazja aby pomyśleć o nowocześniejszym sposobie mocowania przewodów pod autem. Może ktoś już testował podobne rozwiązania.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Bardziej nowoczesne mocowanie szywnych przewodów hamulcowych i paliwowych pod au
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 21, 2019, 22:41:32 pm »

Offline Chińczyk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999
Może malutka obejma do rur o średnicy odpowiadającej wężom ? Przyspawać ją, z drugiej strony zalać środkiem aby od przegrzania blacha nie korodowała. Jedyny pomysł, który na chwilę obecną przychodzi mi do głowy. Co prawda będzie to wyglądać troszeczkę dziwnie aczkolwiek te blaszki też nie były jakoś super trwałe a i to rozwiązanie jest dosyć prymitywne, zalatujące amatorką garażową.
Cytat: Zoltan#1930
czyli w domyśle, że jesteśmy debilami, co ewentualnie powiedzą gdzie młotkiem przywalić, a ci z forum prawnego wiedzą co i jak "z firmo" a kanapki smarują gównem?

Odp: Bardziej nowoczesne mocowanie szywnych przewodów hamulcowych i paliwowych pod au
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 21, 2019, 23:33:02 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Są niby plastikowe zaczepy mocowane wstylu kołki rozporowe. Tyle że to wymaga dziurawienia podłużnicy czy podłogi
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Bardziej nowoczesne mocowanie szywnych przewodów hamulcowych i paliwowych pod au
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 21, 2019, 23:43:33 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
Laminat
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Bardziej nowoczesne mocowanie szywnych przewodów hamulcowych i paliwowych pod au
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 22, 2019, 05:35:31 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Możesz rozwinąć temat?
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Bardziej nowoczesne mocowanie szywnych przewodów hamulcowych i paliwowych pod au
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 22, 2019, 09:12:49 am »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Skoro chcesz się pożegnać, czyli zeszlifować to już chyba bez różnicy czy coś przyspawasz czy przylutospawasz czy nie.
Wkręt ocynkowany + https://www.iparts.pl/czesc/mocowanie-przewodu-hamulcowego-a-b-s-96439,0-206-96439-1816569.html, konserwacja
i następna wizyta metalurgiczna za 20 lat.
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: Bardziej nowoczesne mocowanie szywnych przewodów hamulcowych i paliwowych pod au
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 22, 2019, 09:54:28 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2061
http://www.wotkta.pwpnet.pl/index.php?l=pl&s=pro&f=moc
Tu masz taki wybór że się pewnie nie zdecydujesz ;)

Odp: Bardziej nowoczesne mocowanie szywnych przewodów hamulcowych i paliwowych pod au
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 22, 2019, 11:50:16 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
Możesz rozwinąć temat?

Możesz wziąć mocowania chociażby metalowe i zalaminować je do podkładu. Po takim przyklejeniu jeszcze wzmocnić mocowania nakładając kołpak z tkaniny szklanej i jego też zalaminować, żeby zwiększyć powierzchnię mocowania. Mam do nadwozia kilka elementów doklejonych i się trzymają.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Bardziej nowoczesne mocowanie szywnych przewodów hamulcowych i paliwowych pod au
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 22, 2019, 12:45:08 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Tylko po co cudować, skoro są gotowe rozwiązania. Nawiercić otwór, zabezpieczyć, założyć mocowanie i zakonserwować. Po temacie.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Bardziej nowoczesne mocowanie szywnych przewodów hamulcowych i paliwowych pod au
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 01, 2019, 18:22:53 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wyciąłem blaszki w piii... i wspawałem śruby nierdzewki m6. Przy składaniu powiesi się przewody na uniwersalnych opaskach jak do lpg.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.