Autor Wątek: Niesprawność pompy paliwa a check engine (GSI)  (Przeczytany 3042 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Niesprawność pompy paliwa a check engine (GSI)
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 11, 2019, 13:52:51 pm »

Offline Michał_22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 555
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.8 VVC 98r
Rozumiem, że podczas pracy na benzynie i że nie ma odcięcia pompy?
tak, podczas pracy na benzynie, odcięcia nie ma. Coś z przekaźnikiem?

Odp: Niesprawność pompy paliwa a check engine (GSI)
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 11, 2019, 14:42:50 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli nie ma zasilania tylko czesci wtryskow, to pewnie odciecie wtryskow na LPG sie schrzanilo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Niesprawność pompy paliwa a check engine (GSI)
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 12, 2019, 17:33:18 pm »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
No własnie pytanie jak realizowane jest przerwanie pracy zasilania benzynowego... trzeba poszukać, gdzie to napięcie ginie
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Niesprawność pompy paliwa a check engine (GSI)
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 13, 2019, 10:11:11 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Skoro jest to 2 gen LPG, do podmianki emulator wtryskow. Spróbuj też podać +12v na wtryski 1i4. Skoro twierdzisz że sygnał z kompa dociera do wtryskow to widać, że brak jest +12v
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)