Niech rzuci kamieniem ten, kto sam nie stoi na światłach ze święcącymi "stopami".
nie chodzi o samo stanie na wcisnietym stopie, bo po to jest hamulec by go uzywac,
chodzi o swiatlosc tych swiatel, bo normalna zarowka 21W ma 400lm i swieci intensywnie w stopie, a w przeciwmgielnych swiatlo jest troche bardziej intensywne,
problem w tym, ze w tych LEDowych swiatlach nowych plastikowozow kazda pieprzona dioda wali po galach bardziej niz normalne przeciwmgielne (nie chodzi o sama wartosc swietlnosci, ale o intensywnosc tego punktu), a tych diodek jest nasrane w opor, co stojac za takim delikwentem daje efekt, jakbys przykleil ryło do szyby wystawowej za ktora stoi czerwony neon,
chyba zaczne jezdzic z pirometrem i laserkiem strzelac w lusterka,zeby koles poczul na wlasnych oczach jakie to fajne uczucie,
chcociaz co do samej jasnosci tez miewam wapliwosci, bo przeciez dla takiego efektu oslepiania to np. w C+ trzeba by wrzucic z tuzin zarowek 21W w blende
![;] ;]](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/krzywy.gif)
przeciez swiatla hamulcowe najbardziej widoczne sa, gdy swieca sie odzielnie, nie musza wycinac linii w siatkówce oka - tylko teraz zwykle swieca jak normalne hamulcowe, to hamulcowe zrobili jeszcze mocniejsze,
dziwi mnie jednak, ze skoro te auta i tak sa madrzejsze od kierowcow, ktorzy je kupuja, to przeciez mogliby zrobic tak, ze w stojacym aucie swieca slabiej i dodatkowo moga wykrywa, czy z tylu w odleglosci kilku metrow stoi inne auto i tez zmniejszac intensywnosc swiecenia,
ale najskuteczniej byloby uciac jaja pajacom dopuszczajacym to do ruchu, a jakby rozeszlo sie po pejsbuku, ze trzech stracilo mozliwosci rozrodcze, to reszta pajacow sprawdzilaby dziesiec razy zanim zakceptowaloby rozwiazania pozbawiajace ich genitaliow
Benzyniaki podobno miały 2,2 z omegi - a ile w tym prawdy...
a ktore omegi mialy 2.2 ?
dajewo samo klepalo silniki na bazie oplowskiech,
2.2 by np. w Leganzie