Autor Wątek: Atu Plus 1.6GLI strzela w obudowe filtra  (Przeczytany 2253 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Atu Plus 1.6GLI strzela w obudowe filtra
« dnia: Marzec 23, 2017, 19:47:13 pm »

Offline Bajer@#

  • Pasjonat
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5 LE '86
https://youtu.be/5g-PZyjS1hs Atu Plus 1.6GLI Bosch. Od czego zacząć diagnoze? Przy depnięciu strzela w obudowe filtra. Na wolnych obrotach czasem wypada zapłon. Przy kreceniu silnik jak by się blokuje i zwalnia. Zapłon jest w złym momencie. Jak odepne cewke to kreci gładko i nic go nie spowalnia. Na wysokich obrotach jeździ normalnie. Świece i kable w miare świeże. To samo na gazie i na benzynie. Jakieś sugestie?

Odp: Atu Plus 1.6GLI strzela w obudowe filtra
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 23, 2017, 20:13:11 pm »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Kiedyś miałem w komisie Lanosa 1.6 z takimi samymi objawami. Zmniejszenie przerw na świecach załatwiło temat. Problemem może być też CPWK.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Atu Plus 1.6GLI strzela w obudowe filtra
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 23, 2017, 20:14:34 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Zanieczyszczony CPWK. Od tego bym zaczął
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Atu Plus 1.6GLI strzela w obudowe filtra
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 23, 2017, 20:52:21 pm »

Offline Bajer@#

  • Pasjonat
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5 LE '86
Przerwę na świecach ustawiałem jakiś miesiąc temu na 0.7mm. Generalnie jakieś pół roku i temu silnik był wyciągany i miał remont po czym dość starannie go poskładałem. Mam drugi CPWK na podmiankę, jutro założę i zobaczę co i jak.

Wczoraj myłem silnik po zimie i może mu coś zaszkodziło chociaż wczoraj i dziś do południa chodził idealnie.

https://youtu.be/xRiI70daAyQ

Problemy zaczęły się dziś po odłączeniu akumulatora gdyż malowałem podstawkę pod nim.



Po podłączeniu akumulatora i odpaleniu zaczęły się cyrki <co> Wszystkie kostki elektryczne sprawdzone, wyczyszczone i wydmuchane, nawet główna wtyczka przy ecu. Komputer resetowany kilkakrotnie i robiona była adaptacja.
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2017, 20:58:47 pm wysłana przez Bajer@# »

Odp: Atu Plus 1.6GLI strzela w obudowe filtra
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 23, 2017, 22:58:32 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Przerwę na świecach ustawiałem jakiś miesiąc temu na 0.7mm. Generalnie jakieś pół roku i temu silnik był wyciągany i miał remont po czym dość starannie go poskładałem. Mam drugi CPWK na podmiankę, jutro założę i zobaczę co i jak.

Wczoraj myłem silnik po zimie i może mu coś zaszkodziło chociaż wczoraj i dziś do południa chodził idealnie.

https://youtu.be/xRiI70daAyQ

Problemy zaczęły się dziś po odłączeniu akumulatora gdyż malowałem podstawkę pod nim.



Po podłączeniu akumulatora i odpaleniu zaczęły się cyrki <co> Wszystkie kostki elektryczne sprawdzone, wyczyszczone i wydmuchane, nawet główna wtyczka przy ecu. Komputer resetowany kilkakrotnie i robiona była adaptacja.

GLI Bosh po odłączeniu zasilania powinien po podłączeniu akumulatora pochodzić na wolnych do załączenia wentylatora.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Atu Plus 1.6GLI strzela w obudowe filtra
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 23, 2017, 23:36:11 pm »

Offline Bajer@#

  • Pasjonat
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5 LE '86
Robiłem adaptacje zgodnie z instrukcją  :] nic to nie zmieniło

Odp: Atu Plus 1.6GLI strzela w obudowe filtra
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 24, 2017, 07:00:49 am »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Jeżeli usterka pojawiła się po myciu silnika to po prostu zalałeś gdzieś jakiś układ i czasami wydmuchanie kompresorem nie pomaga bo jednak wilgoć pozostaje w zakamarkach. Musisz odczekać swoje i tyle. Aczkolwiek skupiłbym się najbardziej na CPWK i jego kostce.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Atu Plus 1.6GLI strzela w obudowe filtra
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 21, 2020, 13:36:01 pm »

Offline szps2811

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 16
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI
Cześć, udało się rozwiązać problem? Rzeczywiście CPWK był winny?