Autor Wątek: Alternatywa dla drogiego i trudnodostępnego przewódu paliwowego listwy Rover k16  (Przeczytany 1078 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nielsen

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 158
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ Gsi 42U --> ATU+ 1.6GSI 74U --> Caro+ 1.4 Mpi 69E --> Fiat 125p
Kończę ukł. paliwowy do swapu na 1.8 dużo rzeczy daję nowych i mam pytanie. czy ta część występowała tylko w FSO ? Mam przewód z dawcy 1.4 ale to caro 1994 rok i wolałbym dać nowy.
Ok jestem w stanie zapłacić te 112zł (na innej aukcji bez magistrali 166zł o zgrozo!) ale i tak zostaje 2 część bo jak wiadomo przewód do filtra jest jeszcze 1 i one są skręcone złączką.

Jak sobie radzicie inni użytkownicy serii K ? Czy jakieś zakuwanie przewodów w firmach zew. wchodzi w grę?

Czy 26 letni używany przewód jest bezpieczny? Czy nowy kilkunastoletni albo kilkuletni leżak będzie bezpieczniejszy?

Chodzi o ten przewód (i drugi dokręcany którego nigdzie nie ma w internecie):

W gronie znajomych znany jako "chory na polonezy"

Ale żeby szyba rdzewiała? to już lekka przesada :/

Odp: Alternatywa dla drogiego i trudnodostępnego przewódu paliwowego listwy Rover k16
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2020, 23:26:51 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Jak najbardziej, kumata firma od hydrauliki siłowej Ci zakuje.