Autor Wątek: ECU MG TF 135  (Przeczytany 514 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michał_22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.8 16V, 98r
ECU MG TF 135
« dnia: Maj 26, 2020, 13:20:58 pm »
Witam. ECU z wersji 135km, ma numery NNN100783??

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3580
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci M Sport / Caro Plus 73L / Caro L-122 1.6 16V
Odp: ECU MG TF 135
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 26, 2020, 18:59:06 pm »
NNN000060, ale 783 też.
OBRSO "JAZDA PRÓBNA" 73L 1800 VVC in progress... :D

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Odp: ECU MG TF 135
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 26, 2020, 21:50:33 pm »
Ale mapy obu sterowników są inne. Różnica w pracy silnika na obu sterownikach jest inna
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3580
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci M Sport / Caro Plus 73L / Caro L-122 1.6 16V
Odp: ECU MG TF 135
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 26, 2020, 21:58:28 pm »
Ale mapy obu sterowników są inne. Różnica w pracy silnika na obu sterownikach jest inna
W czym konkretnie zauważyłeś różnicę?
Nie mam czasu się tym zająć, ale sprawdzę czy faktycznie są inne jakoś w przyszłym tygodniu. Może nawet w weekend. Ogólnie numery sterownika w Memsie3 nie do końca mają odwzorowanie w tym co w nich siedzi. Szczególnie w przypadku sterowników do zwykłych odmian np. 100743. Może występować w każdej pojemności. I to samo tyczy się chociażby 100783. Aczkolwiek da się to i owo po naklejkach rozpoznać. ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2020, 22:02:41 pm wysłana przez Multec »
OBRSO "JAZDA PRÓBNA" 73L 1800 VVC in progress... :D

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Odp: ECU MG TF 135
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 26, 2020, 22:56:52 pm »
Nie pamiętam który ale jeden z nich ma bardziej ostrzejsza mapę i na walkach od 135 ciągnie w całym zakresie obrotów i tak coś mi świta, że to chyba 100743, na drugim zaś ryczy a nie jedzie, tak jakbys ciągnął za sobą 3 tony. Na chwilę obecną Poldzio stoi, brak opon. Jak go zreanimuje to porownam
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3580
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci M Sport / Caro Plus 73L / Caro L-122 1.6 16V
Odp: ECU MG TF 135
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 26, 2020, 23:19:54 pm »
100783 i 000060 to sterowniki z TFa135 na pewno. 100743 to sterowniki do silników na zwykłych walkach. W przypadku 1.8 na malutkich wtryskach w porównaniu do 135tki, więc nic dziwnego, że nie jedzie.
Porównam softy w weekend.
OBRSO "JAZDA PRÓBNA" 73L 1800 VVC in progress... :D

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3580
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci M Sport / Caro Plus 73L / Caro L-122 1.6 16V
Odp: ECU MG TF 135
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 06, 2020, 00:38:20 am »
Soft dokładnie taki sam w NNN100783 i NNN000060. Wszystko 1:1. Przy okazji dodam, że TF135 jest wystrojony mocno ubogo. Do 4000rpm nawet przy pełnym ogniu ma target AFR 14,7. Ale nic dziwnego. 135tki miały się plasować w środku stawki, dlatego wystrojenie paliwa i usunięcie kilku niepotrzebnych funkcji w sterowniku zmienia osiągi i ogólną charakterystykę baaardzo odczuwalnie.

Nie edytowałem poprzedniego posta celowo, by "ożywić" wątek.
OBRSO "JAZDA PRÓBNA" 73L 1800 VVC in progress... :D

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Odp: ECU MG TF 135
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 06, 2020, 08:39:39 am »
To w takim razie mojemu coś dolega albo komp uwalony. Na sterowniku od 135 nie jedzie, nawet gdy wsadzam większe i mniejsze wtryski. Na kompie 100743 i czarnych wtryskach dopiero wtedy jest czym szalec
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3580
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci M Sport / Caro Plus 73L / Caro L-122 1.6 16V
Odp: ECU MG TF 135
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 06, 2020, 15:01:58 pm »
To w takim razie mojemu coś dolega albo komp uwalony. Na sterowniku od 135 nie jedzie, nawet gdy wsadzam większe i mniejsze wtryski. Na kompie 100743 i czarnych wtryskach dopiero wtedy jest czym szalec

Wyślij mi zdjęcie tego sterownika, bo może jest soft nie taki, jak trzeba. Fajnie jakby było dobrze widać naklejkę z VINem.
OBRSO "JAZDA PRÓBNA" 73L 1800 VVC in progress... :D