Autor Wątek: Zmiany w układzie kierowniczym przez okres produkcji Poloneza  (Przeczytany 1422 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zmiany w układzie kierowniczym przez okres produkcji Poloneza
« dnia: Lipiec 05, 2020, 11:19:53 am »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1307
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
Mój polonez z 94 roku ma przekładnie i wspornik bez wąsa. Ograniczenie skrętu kół odbywa się poprzez oparcie dźwigni zwrotnicy o ograniczniki skrętu które to są przekręcone do dolnych wahaczy.
Z tego co wiem w roku 95 skręt kol został zwiększony. Wąs przekladni i wspornika opierał się na ogranicznikach w postaci ceowników przyspawanych do poprzeczki zawieszenia.
Mam okazję kupić kompletne wspomaganie z Plusa. Co mnie zdziwiło to ta przekładania nie ma wąsa. Wiec w jaki sposób odbywa sie ograniczenie skrętu kół?

Odp: Zmiany w układzie kierowniczym przez okres produkcji Poloneza
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 05, 2020, 12:12:01 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ogranicznik jest w przekładni.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...