Jak nie pracują, jak wystarczy postawić auto pod blokiem i poczekać na jesienną aurę, jak leje non stop 3 dni
mozna tez wymyslic kilka innych sytuacji teoretyczno-praktycznych, w ktorych pod maska panuje duza wilgotnosc, ale od kilku dni warunki pogodowe raczej wysuszaja powietrze, wiec nawet sentechy musza dobrze pracowac, bo sa nowe - nie uszkodzone, nie sparciale,
lepiej takiego przewodu nie dotykac gola reka, ale nie ma prawa gubic iskry przed swieca zaplonowa,
co do jakosci czesci, to juz chyba pisalem, ze dla mnie sentech i janmor to jeden syf i omijalem je, gdy mialem wybor,
teraz wybor kabli do PN jest znacznie ograniczony, wiec trzeba brac to, co jest dostepne,
miales jakis pazdzierz sentecha i uznales cala produkcje za syf oraz przypadkowo odkryles janmora proline, ktory okazal sie lepszy, to chwalisz pod niebiosa - sorki, ale ja nie mialem w reku dobrego przewodu janmora, ale mam jeden dobry przewod sentecha, wiec wiem ze potrafia zrobic tez dobre kable - czyli jest 1:1 jezeli chcesz sie licytowac, w jednym i drugim przypadku trzeba po prostu wybrac odpowiedni model,
bo generalnie produkcja kabli WN sprowadza sie do zacisniecia koncowek i nalozeniu fajek - to nie jest produkcja samolotow, bo wszystko dostajesz od zewnetrznych podmiotow, w tym oczywiscie najwazniejszy element ukladanki, czyli przewod,
nawiasem mowiac, to sam sobie poprawilem kable Kuguara pod wzgledem zacisniecia koncowek przycinajac wystajcy rdzen przewodu, bo pryskajac woda na fajki tez pewnie moznaby bylo obserwowac iskry
dlatego jeszcze raz powtarzam, ze przewody nalezy dokladnie obejzec pod katem ich wykonania i zmierzyc rezystancje - bo nic lepszego niz jest dostepne w sklepach juz nie zostanie wyprodukowane