GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > LPG

Turbo w OHV i problem z LPG

(1/4) > >>

pablo166:
Witam wszystkich. Jakiś czas temu postanowiłem zaturbić swoją OHVke. Zamierzenie było takie, żeby zrobić to najprościej jak się da,czyli turbo i LPG. Sprężarka to K03 , IC z Iveco daily, LPG 2 gen na sterowniku bingo M z reduktorem lovato major turbo. Turbo ładuje 0.5bara i super przyspiesza ale dopiero powyżej 2500obr. Potrzebuje pomocy jak to poprawnie wyregulować. Do tych 2500obr auto kuleje. Ciężko ma wyjść z wolnych obrotów, szarpie itp. Najgorzej jest w okolicy 2000 przy mocnym wciśnięciu gazu nie jedzie(szarpie czka jakby się gaz kończył) AFR leży na ubogo wtedy. Ciężko ruszyć pod góre bo gaśnie. Teraz jest mikser palnik 34mm. Testowałem na 32 i 30 jedyna róznica to mniej mocy na wysokich obrotach. Dodam że wystarczy zdjąć dolot albo sam BOV i auto jedzie z dołu normalnie ale wiadomo nie ma turbo. Pozdrawiam i proszę o porady bo jestem w tym zielony i ten projekt ma na celu nauczenie się czegoś

Sławek#1978:
Zapłon seryjny? Gdzie kompensacja parownika wpięta?

pablo166:
Zapłon seryjny. Kompensacja wpięta gdzieś w połowie drogi miedzy turbo a intercoolerem.

pablo166:
Jeszcze dodam że poprzedni setup miał dużo krótszy dolot i brak IC. Wtedy nie było problemu ale wiadomo grzał sie.

Sławek#1978:
Spróbuj założyć jeszcze ten mikser 30 mm, i jeszcze raz to wyregulować, ten co masz to nawet do N/A jest już duży.


--- Cytat: pablo166 w Styczeń 03, 2021, 19:17:05 pm ---Jeszcze dodam że poprzedni setup miał dużo krótszy dolot i brak IC. Wtedy nie było problemu ale wiadomo grzał sie.

--- Koniec cytatu ---
Przy 0,5 bara to jego działanie jest akurat symboliczne, ale fajnie wygląda :P Możesz poeksperymentować jeszcze z przeniesieniem kompensacji w inne miejsce przed przepustnicą.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej