Autor Wątek: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)  (Przeczytany 5996 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 01, 2021, 23:56:17 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4668
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Co do gaźnika, ja tam zamierzam wywalić termostat powietrza (standardowo nie działa/

To najprostsza i podstawowa modyfikacja PN z OHV, której można dokonać jednym wkrętem, lub lepiej - wyłamując klapkę i wywalając ten termostat, która doda +5 do przyśpieszenia :P Aż dziwne, że jeszcze tego nie zrobiłeś.

Zamiast szukać mitycznego zakładu od gaźników, pożycz zestaw do AFR i sam sobie wystrój. "Fachowcy" od gaźników pokręcą Ci śrubką od mieszanki na postoju, ewentualnie dogną pływak, i powiedzą, że jest "dobrze", bez ruszania auta z placu. Parę razy już mi się przydał, i przyśpieszenie przed/po ustawieniu różni się. 

BTW obawiam się, że zdrowy bosch z gazem spokojnie wyprzedzi najlepiej wyregulowanego gaźnikowca. Problem ich "mułowatości" był opisywany już wyżej...
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 02, 2021, 08:12:22 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2865
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Ja bym miał wątpliwości jeśli chodzi o to, że bosch będzie lepszy niż gaznik
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 02, 2021, 10:25:19 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4668
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Trzeba kiedyś zrobić test na 1/4 mili jakiegoś zdrowego boscha z gaźnikiem  ;> Egzemplarze, którymi mogłem się przejechać zasuwały, ale były zadbane i "odmulone". Gaźnikowce... muszą być idealnie ustawione, bo je bardzo łatwo zamulić. Ładnie ustawiony owszem, idzie, ale czy lepiej niż bosch, nie mam pewności. Jedne i drugie ciężko znaleźć w dobrej kondycji.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 02, 2021, 18:05:17 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Ja bym miał wątpliwości jeśli chodzi o to, że bosch będzie lepszy niż gaznik

Powiem Ci tak....
Miałem Boscha w Caro Plusie i po przesiadce z abimexa zemściłem że nie jedzie. Pamiętam to dokładnie bo 140km/h w abimex nie było wyczynem a a było 4tyś. obr/min a w Boschu przy 4tyś. obr/min 120km/h.
Mosty te same przełożenie.
Mam Abimexa na hydro przerobionego na gaźnik- wąski most 1,6 itp zapier.. jak głupi w budzie 125p.
Jak napisał Daniel dobrze wyregulowany gaźnik i zapłon i chce jechać.
Fakt że to 1.6 ale w porównaniu do 115c jest niebo a ziemia ( 115c także mam ładnie ustawione ale jednak 1600 jest żwawszy)>

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 02, 2021, 18:39:15 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
było 4tyś. obr/min a w Boschu przy 4tyś. obr/min 120km/h.
Mosty te same przełożenie.
Magia i nadprzyrodzone rzeczy normalnie

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 02, 2021, 20:54:18 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
było 4tyś. obr/min a w Boschu przy 4tyś. obr/min 120km/h.
Mosty te same przełożenie.
Magia i nadprzyrodzone rzeczy normalnie


tak tak siła bóstwa boga humungusa z mad maxa zadziałała
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 02, 2021, 21:15:59 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
bosch nie mial V biegu ? ;>

w sumie kilkoma boschami jezdzilem i mulasty trafil sie jeden,
no i jeszcze jeden minus byl ostro zdlawiony mikserem, ale po zmianie miksera odzyskal sporo wigoru,
za to wyraznie zwawszy abimex trafil sie jeden - mial zaplon z GLE
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 02, 2021, 21:37:09 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
No miał i V i nawet był na benzynie. Ale mulasty był ostro.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2021, 21:38:56 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 03, 2021, 00:03:58 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie mogl miec innych obrotow silnika przy tej samej predkosci auta,
albo klamal predkosciomierz i faktycznie bylo 140 a nie 120 - czyli nie taki wolny w rezultacie jak mozna odniesc wrazenie po predkosciomierzu,
albo klamal obrotomierz, a to by moglo swiadczyc o uszkodzeniu elektorniki, gubil sie ECU, to i silnik ledwo pracowal na nie takiej mapie jak trzeba
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 03, 2021, 16:56:24 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
nie mogl miec innych obrotow silnika przy tej samej predkosci auta,
albo klamal predkosciomierz i faktycznie bylo 140 a nie 120 - czyli nie taki wolny w rezultacie jak mozna odniesc wrazenie po predkosciomierzu,
albo klamal obrotomierz, a to by moglo swiadczyc o uszkodzeniu elektorniki, gubil sie ECU, to i silnik ledwo pracowal na nie takiej mapie jak trzeba

No cóż dodam że silnik pracował równo bez wypadania zapłonów itp.
Niestety teraz tego sprawdzimy ale z tym co piszesz mogło tak być że szwankowało ECU....

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 04, 2021, 01:39:05 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4668
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Raczej jakieś wariacje. Boschem w plusie, w gazie, leciałem licznikowe 160 i nie był to jakiś wyczyn. Zbierał się bardzo żwawo, miał nabite 220 tyś km jak go sprzedawałem.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Konwersja GLE ---> GLI (Abimex)
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 04, 2021, 18:41:52 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Raczej jakieś wariacje. Boschem w plusie, w gazie, leciałem licznikowe 160 i nie był to jakiś wyczyn. Zbierał się bardzo żwawo, miał nabite 220 tyś km jak go sprzedawałem.

Albo po prostu u mnie dup.. dawał wałek rozrządu i może stąd to wszystko.

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........