Autor Wątek: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.  (Przeczytany 4106 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 23, 2023, 09:13:28 am »

Offline ceva

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 270
    • Polonez Atu+X20SED Polonez Kombi Polski Fiat 125p

Odp: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 23, 2023, 09:14:54 am »

Offline lampart125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1500
A coś z używek z  innego auta ? By weszło w fabryczny pajak

Odp: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 23, 2023, 10:37:31 am »

Offline ceva

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 270
    • Polonez Atu+X20SED Polonez Kombi Polski Fiat 125p
W fabryczny std pająk wchodzi ( a przynajmniej powinien) wentylator z Poloneza rover/diesel, jest krótszy i tak bardzo nie wystaje do wewnątrz komory silnika.

Odp: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 23, 2023, 13:54:35 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Wentylatory z fmic przeciągu nie robią. Jeżeli już ma być płaski wentylator to tylko oryginalny SPAL.
Do obudowy fabrycznej pasuje wentylator z Passata B5 bodajże, moc 300W. Maćko ma u siebie taki zapodany.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 23, 2023, 14:13:00 pm »

Offline ceva

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 270
    • Polonez Atu+X20SED Polonez Kombi Polski Fiat 125p
Do obudowy fabrycznej pasuje wentylator z Passata B5 bodajże, moc 300W.
Oczywiście, że pasuje, ale lampart125p zaznaczył że taki wentylator go nie interesuje.

Odp: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 23, 2023, 14:28:22 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Rzeczywiście. Nie przeglądałem poprzedniej strony. A zatem najlepszy w tym wypadku będzie to co zasugerował ceva - płaski z Rovera/diesla.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 25, 2023, 12:29:54 pm »

Offline paweł1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 16V Orciari & Atu 1.8 16V
Idealnie siadaja rownież wentylator z audi c4. Mam zamontowany u siebie w atu. Jest bardzo plaski i dosc cichy. Wszytstkie benzynowe 100 i a6 generacji c4 maja takie same. Dostepne na aukcjach w przystepnej kasie. Prad jaki pobieraja to ok 20A, co daje troche ponad 250W.

Odp: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 25, 2023, 12:50:04 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
100 i a6 generacji c4
Znając grupę VAG, to nie będzie to samo co w B5?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 25, 2023, 14:37:20 pm »

Offline ceva

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 270
    • Polonez Atu+X20SED Polonez Kombi Polski Fiat 125p
Prad jaki pobieraja to ok 20A, co daje troche ponad 250W.
Czyli do dźwignięcia przez fabryczną instalację?
Cytat: paweł1989 w Dzisiaj o 12:29:54

    100 i a6 generacji c4

Znając grupę VAG, to nie będzie to samo co w B5?
Oby jednak nie, bo myślę nad podmianą drugiego wentylatora (pierwszy to już jest ten z B5) na bardziej płaski, a póki co mam jeszcze oryginał i nie chciałbym przerabiać kolejnego obwodu zasilania wentylatora, a ten wentylator z c4 gabarytowo by mi odpowiadał.

Odp: Wentylator chłodnicy oryginał vs SPAL.
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 25, 2023, 16:37:11 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 880
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
100 i a6 generacji c4
Znając grupę VAG, to nie będzie to samo co w B5?
To samo. Nie miało sensu robić do każdego auta osobnego wentylatora,nawet benzyna/diesel mają to wspólne
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali