GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > NA SZYBKO

Tłoki vvc 160

(1/3) > >>

Majonez:
Jako że moja 145 zostanie rozebrana i przejdzie rewizję, chciałbym pokusić się o konwersję na 160, no i tu wychodzi problem z dostępnością tłoków. To co znalazłem z tych lepszych (chyba) to:

Tłoki nural https://www.autoczesciexpert.pl/nural-8237655, ale jak rozumiem w tej cenie dostanę tylko goły tłok bez pierścieni i sworznia, no i tu kolejny problem skąd wziąć sworznie ?

Czy np. ten będzie pasował ? https://allegro.pl/oferta/sworzen-tloka-tlokowy-opel-ford-18-mm-l-53-mm-12844061997

Tłoki mahle, z pierścieniami ale znowu bez sworzni https://tiny.pl/wcmnl

I 2 zestawy ten ten tańszy coś podejrzanie tani, ale nie mogę znaleźć żadnych dodatkowych informacji dla sprawdzenia

https://tiny.pl/wcmk7

https://tiny.pl/wcmk9

Oczywiście można zamówić bezpośrednio od chińczyka, ale jakoś nie bardzo jestem do tego przekonany https://www.alibaba.com/product-detail/STOCK-LFL000990-PISTON-KIT-FOR-MG_62247696324.html

Czy istnieją jeszcze jakieś alternatywy ? Używki to dramat, chciałbym to ogarnąć możliwe jak najlepiej, no i czy gdzieś można kupić osobno nowe sworznie +zabezpieczenia  <mysli> .

Maćko:

--- Cytuj (zaznaczone) ---Tłoki nural https://www.autoczesciexpert.pl/nural-8237655, ale jak rozumiem w tej cenie dostanę tylko goły tłok bez pierścieni i sworznia, no i tu kolejny problem skąd wziąć sworznie ?
--- Koniec cytatu ---
Na 99,9% w zestawie są nowe pierścienie i sworznie, dla pewności zadzwoniłbym do sklepu i się po prostu zapytał. Nural był dostawcą OEM tłoków dla rovera więc tu nie powinno być niespodzianek. I tak fart że są w ogóle dostępne, jak w ubiegłym roku składałem swoje VVC to nigdzie w Polsce nie było dostępności tych tłoków.

Upewnij się też, że na pewno kupujesz 87-522700-10 (160) a nie 87-522700-00 (1.6/1.8/VVC 145).


--- Cytuj (zaznaczone) ---I 2 zestawy ten ten tańszy coś podejrzanie tani, ale nie mogę znaleźć żadnych dodatkowych informacji dla sprawdzenia

https://tiny.pl/wcmk7

https://tiny.pl/wcmk9
--- Koniec cytatu ---
Po zdjęciach wnioskuję, że to są zwykłe tłoki od 1.6/1.8/VVC 145.


--- Cytuj (zaznaczone) ---Oczywiście można zamówić bezpośrednio od chińczyka, ale jakoś nie bardzo jestem do tego przekonany https://www.alibaba.com/product-detail/STOCK-LFL000990-PISTON-KIT-FOR-MG_62247696324.html
--- Koniec cytatu ---
Wiem, że kilka silników w kręgach FSO zostało poskładanych na tych tłokach i mają się dobrze, ale średnio trzymają wymiary i trzeba je od razu wysłać do szlifierza, żeby pomierzył i dopasował z tulejami ;) Najlepiej kupić 2 zestawy, żeby było z czego wybierać :d


--- Cytuj (zaznaczone) ---Czy istnieją jeszcze jakieś alternatywy ? Używki to dramat, chciałbym to ogarnąć możliwe jak najlepiej, no i czy gdzieś można kupić osobno nowe sworznie +zabezpieczenia  <mysli> .

--- Koniec cytatu ---
Nie spotkałem się ze sworzniami do k-serii sprzedawanymi osobno. W tych silnikach sworznie są zaciskane na gorąco w główce korbowodu, nie mają zabezpieczeń.

Thomson#1976:
Kupowałem kilka razy tłoki z Aliexpress z mg6 o numerze LFPS0010B. Słyszałem o zestawach gdzie coś odbiegało od normy ale idzie się dogadać w takiej sytuacji. Moje komplety zawsze stały równo względem siebie (zawsze miały 79,95-96 mm średnicy w miejscu pomiarowym, mierzone sprawdzonym mikrometrem). Jakościowo z wyglądu nie ma się do czego doczepić jak to bywa z innymi chińskimi częściami.

Majonez:
Dzięki Panowie, już coś wiem. Ceny chińczyka są kuszące, nawet jeśli przyjdzie kupować 2 zestawy, zastanowię się. Czekam jeszcze na opinię naszego forumowego mastera po k serii Multeca  <spoko>

Multec:
Co do trzymania wymiarów przez chińskie tłoki to Maćko zasugerował się tym co mówiłem na temat dostępnych w PL tłoków produkcji, a raczej dystrybucji firmy Britpart. Tłoki chińskie, które szły na pierwszy montaż do silników SAIC są sympatycznej jakości, nie mają odchyłek wagowych jeden od drugiego i trzymają fabryczne wymiary. Ale też loteria co się kupi na Ali. Ja zamawiałem bezpośrednio od chińczyka, nie przez ali itd.
Dodam tylko, że tuleje Goetze też wcale rewelacyjne nie są, bo rzadko kiedy mają wymiar założony przez książkę serwisową.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej