Autor Wątek: "Młynki" zmiennych faz VVC.  (Przeczytany 1079 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

"Młynki" zmiennych faz VVC.
« dnia: Luty 08, 2024, 07:58:22 am »

Offline Michał_22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 555
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.8 VVC 98r
Witam. Zajmuje się ktoś regeneracja, bądź ma do sprzedania jakieś ciche? Bo moje klepią jak Diesel. Pozdrawiam.

Odp: "Młynki" zmiennych faz VVC.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2024, 12:14:19 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Na tą chwilę nie. Trwają co prawda eksperymenty, ale jeszcze nic pewnego nie ma. Klepanie jak diesel to niestety uszkodzone łożysko, więc większy problem niż wytarte kostki.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: "Młynki" zmiennych faz VVC.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2024, 13:02:42 pm »

Offline Michał_22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 555
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.8 VVC 98r
Czyli szukać używek... Loteria. Jak eksperymenty się powiodą, to czekam na info.

Odp: "Młynki" zmiennych faz VVC.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2024, 14:17:35 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Trzeba szukać ze 145tki. Materiały dużo lepsze i rzadko się zdarza żeby 145 głośno klepała. Większość 160 to diesel, m.in przez spadek jakości łożysk w czasie produkcji.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: "Młynki" zmiennych faz VVC.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 08, 2024, 20:54:38 pm »

Offline Golden

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.8
Prof. Chris za dawnych czasów jak miał MG to robił coś z młynkami. Z tego co pamiętam to wcisnęli mu nową bieżnię, ale nie pamiętam czy łożysko było wymienione. Jest to na jego filmikach - trzeba zobaczyć. Jakby co mogę podjechać i pogadać z nim jak jeszcze pamięta :)

Odp: "Młynki" zmiennych faz VVC.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 08, 2024, 21:07:50 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2865
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Roztaczał korpus pod nieco większe łożysko. Temat to ogarnięcia pod warunkiem, że dobierzemy łożysko i znajdziemy doświadczonego ślusarza, który nie popsuje korpusu
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: "Młynki" zmiennych faz VVC.
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 08, 2024, 23:22:02 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Dotaczał tulejke, bo miał zmęczony życiem korpus i łożysko nie siedziało ciasno. Nie zmieniał łożyska.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: "Młynki" zmiennych faz VVC.
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 09, 2024, 00:04:50 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5099
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
To ten film?
https://www.youtube.com/watch?v=TurZpV2Jr3M
Pamiętam, jak kiedyś tu podlinkowałem albo ten, albo któryś inny. Ale ten czas leci.

Odp: "Młynki" zmiennych faz VVC.
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 09, 2024, 02:51:28 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2865
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Ta. To ten film. Popierdaczylo mi się z tym nowym łożyskiem.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: "Młynki" zmiennych faz VVC.
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 10, 2024, 10:03:46 am »

Offline Michał_22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 555
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.8 VVC 98r
Trzeba szukać ze 145tki. Materiały dużo lepsze i rzadko się zdarza żeby 145 głośno klepała. Większość 160 to diesel, m.in przez spadek jakości łożysk w czasie produkcji.
Samego łożyska nie zmieni? Kurde nie przyglądałem się temu zbytnio, a nie mam pod ręką, żeby sprawdzić.

Odp: "Młynki" zmiennych faz VVC.
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 11, 2024, 12:37:19 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie. Element, do którego przykręcasz kółko rozrządu to zarazem bieżnia wewnętrza łożyska. Trzebaby kombinować, tj wytoczyć ten element pod wymiar łożyska, które będzie w miarę pasować do korpusu VVC lub też roztoczyć pod inny wymiar. Rzeźba.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...