No to myk. Duster już zagazowany. Patrząc po częściach jakie tam chłop założył, to powiem krótko.
Nie jest dobrze, co prawda nie jest też źle. Można powiedzieć, że jest średnio.
Setup:
STAG QNEXT PLUS
STAG AC W02
STAG R02 EL
Butla toroid w kole 55l
wlew pełny pod klapką
Jak się przyjrzałem, to gość zrobił to całkiem przyzwoicie. Z rzeczy, które jakoś nie specjalnie mnie przekonały/średnio mi się spodobały:
- to pobieranie obrotów z wtryskiwaczy benzynowych,
- podpięcie emulatora poziomu paliwa
- podłączenie sterownika LPG pod OBD.
W sumie się zastanawiam po co? Mam nadzieję, że chodzi tylko o odczyt danych, nie że będzie on wesoło kasował ewentualnych błędów.
Na LPG przejechane już jakieś 50 km, a wskaźnik poziomu w baku tylko opada. Koliega ma Peugeota 406 bez żadnych emulatorów i co kilka dni poziom paliwa sam wraca do właściwej wartości. Także się gość orobił bez potrzeby, moim skromnym zdaniem.
Słowem, nadejszedł czas na wymianę świec i uszczelek dolotu. I wydłubanie przycisku "ECO" z deski rozdzielczej
![]:-> ]:->](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/diabelek.gif)
Przy okazji przerobiłem działanie internetowych kalkulatorów generujących kody do radioodbiorników w renault - działają.