Autor Wątek: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----  (Przeczytany 66133 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #300 dnia: Sierpień 02, 2025, 21:56:59 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4919
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
W końcu coś zrobiłem przy poldku i mogę to napisać w wątku  <lol>

Po 72 tysiącach wymieniłem klocki hamulcowe z przodu. TRW trzymały się zadziwiająco długo. Zostało z zewnętrznych 2mm, z wewnętrznych koło półtora, zdecydowanie był czas wymienić. Akurat ktoś na allegro wystawił stary zapas fabrycznych klocków fiat/lancia. No i wleciały :) Bendix mnie przyzwyczaił do klepania młotkiem tak, że zapomniałem już jak prosto się wymienia w lucasach klocki. Pierwszy raz zrobiłem coś szybciej, niż zakładałem  :P

Muszę zajrzeć do bębnów, robiłem wtedy wszystko kompleksowo, więc wypada po takim przebiegu zajrzeć do nich, jak tam okładziny na szczękach.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #301 dnia: Sierpień 05, 2025, 18:18:42 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Odebrałem paczkę z bakiem, , będę musiał zmienić w nim mocowanie pompy  i powinien być ok.  https://imgur.com/a/PFcrejt

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #302 dnia: Wczoraj o 15:01:45 »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3473
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
I w końcu mnie złapała wymiana baku w 125p. Zaskoczyłem się że w łańcuszkowym 115c bak jest bez powrotu z jedną rurką ( jak wymieniałem ze 3 lata temu z silnikiem poloneza był i powrót). Operacja się udała, ale niepokoi mnie fakt że pływak, który wcześniej działał bez problemu , teraz jak by wstaje ospale, i czasami trzeba puknąć w zegar aby się podniósł. W baku -+ z 15-20 litrów, masa czysta , ogólnie połączenie przewodów pewne i czyste a pokazuje mniej więcej ponad ćwiartkę skali. Czyżby się podwiesił? Pomijam przegrody w baku bo nic nie zawadza. Czy raczej problem połączenia elektrycznego lub samego wskaźnika lub pływaka.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #303 dnia: Wczoraj o 18:11:34 »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
A może problem w wysokości zbiornika?
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #304 dnia: Dzisiaj o 13:35:14 »

Offline jacek2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 351
  • Płeć: Mężczyzna
    • borewicz 89
Może wyginanie nóżki pływaka coś pomoże??
kiedyś coś z tym kombinowałem i wyszło całkiem przyzwoicie...